פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב נגד רצון הלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: חוויה סלולארית לקויה ביותר

שלום רב,
שמי עינת חזות ואני פונה אליכם בשם אימי, שתינו מנויות בחברת 'פלאפון' החורטת על דגלה את הסיסמא 'לא רק מדברים', ובאמת נוכחתי לדעת כי בחברתכם לא רק מדברים, אלא גם 'עושים' בניגוד לרצון הלקוח.
בחודש ינואר האחרון התקשר אל אימי נציג בשם אילן מצוות חני. הנציג הציג את עצמו וביקש להתקין במנוי מס' ******[מנוי השייך לאימי] חבילת SMS, דיברתי עם הנציג והסברתי לו כי אין ברצוננו להצטרף לחבילה כיוון שאין שימושי SMS מהמכשיר הנ"ל. הנציג התעקש וביקש להציע חבילה יותר קטנה, אך התנגדתי בתוקף להצעתו.
המנוי הנ"ל כבר לא בשימוש מזה כמה חודשים טובים בגלל המעבר לאורנג', אתמול, כאשר קיבלתי את החשבונית שלכם הופתעתי לגלות כי אנחנו מחויבים בכל חודש בגין החבילה שדרשתי לא להתקין.
אני חושבת שמדובר כאן בזלזול בלקוחות שלכם ויותר מזה, חוצפה לחייב לקוחות לאחר שיחה שבה הלקוח התנגד בכל תוקף לחבילת SMS.
גם אני מנוייה בחברתכם מזה שנתיים, עד עכשו נתקלתי בלא מעט תקלות ובשירות לקוי, אך המקרה הזה גרם לי להביע חוסר אמון רב בחברתכם. ויותר מכך, המעבר לחברה אחרת עולה על הפרק עכשו יותר מתמיד.
כנראה שבאמת נציגכם עובדים בשיטת 'פלאפון – לא רק מדברים'.
בתודה,
עינת חזות

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' חזות בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה