פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה של נציגת שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשבועיים לפני יום העצמאות שלחו לי מיסרון בסלולארי על מסיבה במועדון האומן 17 כשלסטודנטים של פלאפון הכניסה חינם. בטעות מחקתי את ההודעה ובקשתי מנציגת השרות לשלוח לי אותה שוב - זאת ענתה לי שאי אפשר אבל אם אני אבוא עם המכשיר שלי אקבל 2 כרטיסים חינם לכניסה למסיבה. שאלתי אותה מתי בדיוק המסיבה וזאת ענתה לי בערב יום העצמאות. הזמנתי חבר שבא במיוחד מאשקלון למסיבה הנ"ל. למען הסר ספק התקשרתי שוב בערב יום העצמאות ושאלתי שוב לפרטים ונעניתי בשנית שהמסיבה הערב. "הכניסה בין 23 ל 01". כשהגענו למסיבה חשכו עיננו – המסיבה לנוער בגלאי 18 – אין שום זכר למסיבת פלאפון – וששאלנו ענו לנו שהמסיבה הייתה ביום חמישי קודם לכן. האירוע הסב לי ולחברי נזק רב – לא עבדתי באותו לילה למרות שאני רגיל לעבוד בלילות( משמרת כזאת שווה 320 ₪) הפסדנו זמן, בלאי רכב, דלק וכמובן עגמת נפש שאין לה שיעור – נכון להיום ( למיטב ידיעתי) פיצו אותי ב100 דקות שיחה + 50 מסרונים + שובר לקנית ארוחה בבורגר קינג ( שווה כ-40 ₪).
מפורט במכתב סוג הנזק :
500 דקות שיחה לחודש למשך חצי שנה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פתל בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה