פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב, סחיטה כספית, שרשרת של טעויות מחברת פלאפון. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
להלן פירוט השתלשלות העניינים כפי שכתבתי במכתב למחלקה המשפטית של פלאפון:

ביולי 2002 בעודי חיילת טריה בצה"ל, הייתי בקניון עזריאלי בת"א שם ניגש אלי נציג מכירות של חברת פלאפון והציע לי להירשם לחברת פלאפון ולקבל מכשיר וקו בחינם עם 2 יעדים חינם ללא הגבלה.
לאחר ששאלתי מס' שאלות שוכנעתי והסכמתי להצעתו כפי שהציג לי אותה וחתמתי על מסמך שהוצג בפני. החבילה כפי שהוצגה בפני ע"י נציג החברה וכפי שהוצג במסמך שאני חתומה עליו כללה תנאי שאומר שעל מנת שלא אצטרך לשלם שום סכום, עלי להפעיל את מכשיר הפאלפון לפחות פעם אחת בחודש ולבצע שיחה אחת ואפשר גם לאחד היעדים שבחרתי בתור יעד חינם.
כך היה וכל חודש הדלקתי את מכשיר הפלאפון וביצעתי שיחה על מנת לא לשלם.
לאחר מס' חודשים ואחרי שכבר השתחררתי מצה"ל התקשרתי לשירות הלקחות של חברת פלאפון וביקשתי לנתק את המכשיר מכיוון שלא היה לי צורך בו. נענתי ע"י אחת הנציגות שאמרה שהקו ינותק ואכן כך היה, לאחר יום כשהדלקתי את המכשיר לא היתה אפשרות לבצע שיחות יוצאות וכמו כן לקבל שיחות ניכנסות.
לתדהמתי, לאחר כשנה קיבלתי מכתב מחברת פלאפון שמודיע כי יש לי חוב על סך 70.30 ש"ח שעלי לשלם, מיד עם קבלת המכתב התקשרתי לשירות הלקוחות של החברה על מנת לברר את פשר החיוב. ענתה לי נציגת שירות, הסברתי לה את המצב והיא הסבירה לי שלא רשום לה בשום מקום על השיחה שהתקיימה קודם לכן עם נציגת השירות וכי כלל לא רשום לה שביקשתי לנתק את המכשיר. הסברתי לה שהלכה למעשה המכשיר מנותק וגם אם הייתי רוצה להפעלי את המכשיר ולבצע שיחה אחת בחודש לא יכולתי שכן לא היו שיחות יוצאות וגם לא נכנסות היא בדקה את העניין כאשר נסתה לחייג אל המכשיר ואכן נוכחה לדעת שהוא לא פעיל. הנציגה הורתה לי לגשת לנקודת פלאפון בקניון הראל על מנת להחזיר את המכשיר ולמחוק את החוב (הבהרתי לנציגת פלאפון כי לפי מיטב ידיעתי בקניון הראל לא נותנים שירות שכזה ונענתי שהכל רשום ומתועד במחשב והיא מבקשת שאכן יקבלו אותי שם ויטפלו בי).
עזבתי את כל עיסוקי ונסעתי לקניון הראל, משניגשתי לנציגת פלאפון בקניון הראל והצגתי את הבעיה נענתי (כפי שחשבתי בדיוק) שהם לא מבצעים שירות שכזה, ביקשתי ממנה שתכנס למחשב כי שיחתי עם נציגת פלאפון מתועדת. אכן שיחתי תועדה במחשב ולמרות תדהמתה של נציגתכם בקניון טרחה הנציגה והתקשרה לחברת פלאפון בנוכחותי, דיברה עם אותה נציגה שתיעדה את שיחתנו. המחזה אותו ראיתי רק מבייש את חברת פלאפון שכן 2 הנציגות החלו להתנצח אחת עם השניה במשך כמה דקות שבסופן ניתקו את השיחה ושלחו אותי לנקודת שירות בגבעת שאול י-ם, ביקשו שאגיע לשם עם תעודת שחרור מצה"ל ושם יטפלו בנושא.
בעודי מנסה להמציא תעודת שחרור, ביום 23.04.07 ניגשתי לתיבת הדואר ולתדהמתי קיבלתי מכתב מעורך דין שאמר כי הטיפול בי עבר למחלקה המשפטית של חברת פלאפון ושעלי לשלם חוב של 686 ש"ח שכולל שכר טירחה לעו"ד. מיד התקשרתי נסערת למחלקה המשפטית שם ענה לי נציג בשם חרשביל, כאשר ניסתי לברר את פשר העניין הנציג דיבר אלי בצורה מעליבה ופוגעת, הוא לא היה מוכן כלל להקשיב להשתלשלות העניינים ולמה שיש לי להגיד בנושא. לאחר שיחה פוגעת ביותר שבה אפילו לא ניתנה לי האפשרות להגיד את דברי, סיכמתי עם הנציג חרשביל, כי באפשרותי לגשת תוך 14 יום מאותו היום לנקודת השירות בגבעת שאול ושם יטפלו בי ובחוב שלי ונתקו אותי מהחברה. מכיוון הנסיון שלי עם החברה בעבר, ביקשתי ממני שישלח לי באמצעות פקס או בדואר אלקטרוני את סיכום השיחה וההסכם שנערך בע"פ, חרשביל ענה לי בבוטות שהוא אינו מעוניין לענות לבקשתי וכי סיכום השיחה נרשם על ידו במחשב.
בתאריך ה-07.05.2007 ניגשתי לנקודת השירות בגבעת שאול עם מכשיר הפלאפון ותעודת שחרור בדיוק כפי שהתבקשתי. קיבל אותי נציג בשם רועי, לאחר שהסברתי לו את כל השתלשות העניינים, הוא העלה את פרטי במחשב ואמר שכלל לא מופיע לו פירוט השיחה עם חרשביל, לא רשום לו ההסכם שחרשביל ביצע עימי בע"פ וכלל לא רשום לו שהשיחה התבצעה. בשלב זה כבר הייתי נסערת מאוד ופגועה מהיחס המזלזל ומכל השתלשלות העניינים שקיבלתי לאורך הזמן מחברת פלאפון. רועי אמר לי שהוא לא מוסמך לטפל בי וזאת מכיוון שהטיפול בי עבר למחלקה המשפטית, למרות שהסברתי לו על השיחה וההסכם עם חרשביל. רועי הורה לי בנוכחותו להתקשר למחלקה המשפטית ולברר את העניין. כך עשיתי ונענתי ע"י נציג בשם זאיד ושוב קיבלתי יחס בוטה ומעליב מזאיד נציג המחלקה המשפטית שלא היה מוכן להקשיב לי ואמר כי גם אם אכן בוצעה שיחה כזו עם חרשביל אזי כניראה שחרשביל טעה שאמר לי לגשת לנקודת השירות, הוא ענה לי בבוטות כי הוא אינו מעוניין לדבר איתי אלא אם כן אני אתן לו חשבון של כרטיס האשראי שלי וישלם את החוב וניתק את השיחה. בעודי בנקודת השירות ביקשתי לדבר עם המנהל של נציג השירות שהגיע וגם הקשיב לדברי אך כמו רועי אמר הוא שאינו מוסמך לטפל בי ואין שום דבר שהוא יכול לעשות. בשלב זה לא יכולתי לשאת יותר את היחס המזלזל והמעליב ואת שרשרת הטעויות של חברת פלאפון, ופרצתי בבכי. רועי שהיה נחמד, לקח אותי לחדר צדדי וניסה להרגיע אותי, הוא הסכים עימי ואמר שהטיפול בי הוא שערורייתי וכי חורה לו מאוד שהוא אינו יכול לטפל בי. הוא הציע לי לטלפן שוב למחלקה המשפטית, אך אני בעודי בוכה הסברתי לו שאיני מסוגלת לשאת זאת יותר וכי איני מעוניינת ואין ביכולתי לשוב ולדבר עם המחלקה המשפטית שכן היחס שאני מקבלת מהם פעם אחר פעם הוא פשוט מעליב ופוגע והם כלל אינם מעוניינים להקשיב למה שיש לי לומר. בן זוגי שהיה עימי במהלך כל הפגישה בנקודת השירות הציע להתקשר בעצמו למחלקה המשפטית וכך היה, שם ענה לו נציג ושוב הוא לא היה מעוניין להקשיב לו ולעזור לי ואיים כי אם איני אשלם את כל הסכום הנקוב יגישו כנגדי תביעה. כאשר הבנו כי אין לנו מענה, לא ע"י המחלקה המשפטית ולא ע"י נציג השירות עזבנו את נקודת השירות נרגזים ונסערים.
אני מעוניינת לשוב ולציין כי מעודי לא נתקלתי ביחס כה פוגע ומזלזל לא בתור לקוחה ולא בתור בן אדם. התקיימה כאן שרשרת ארוכה מאוד של טעויות מחברת פלאפון, טעויות שחברת פלאפון מסרבת לקחת עליהן אחריות ואני במעמד הלקוחה הקטנה צריכה לשלם עליהן. טורטתי ממקום זה לאחר, מנציג זה לאחר, עזבתי את עיסוקי הרבים והחשובים בעודי סטודנטית שנה ב' למשפטים עד שהגיעו מים עד נפש ואיני מסוגלת ומעוניינת יותר לקבל יחס שכזה.
זאת ועוד שחברת פלאפון צדה חיילים תמימים חסרי ידע ונסיון בדברים שכאלו ומציגה להם תוכנית כביכול אטרקטיבית ביותר, מחתימה אותם על חוזה שלחייל תמים אין את הכלים והמיומנות לברר ולעיין בו כראוי ולהחליט את הכדאיות של העסקה ולאחר כמה זמן הם צצים עם חובות תמוהים שצריך לשלם וזאת לאחר שהם מציגים את העסקה כאילו שמקבלים מכשיר חינם לגמרי.
כל שאני מבקשת זה לנתק את שירותי עם החברה ולהחזיר את מכשיר הפלאפון שבידי.
לידיעתכם לאור כל השתשלות העיניינים המתוארת לעי"ל בכוונתי לפעול בנחרצות כנגד חברת פלאפון והתנהגותה . בכוונתי לפנות להתאחדות הסטודנטים , למועצה לצרכנות, וכן לכל כלי התיקשורת העוסקים בהגנת הצרכן וכן אפנה ליעוץ מישפטי ליבחון עילה להגשת תביעה יצוגית כנגד פלאפון בהיותי בטוחה ששיטות השיווק האגרסיביות והמכוערות בהם נוקטת החברה בוודאי פגעו ופוגעות בציבור תמים ונירחב שאינו מודע למוקשים המסוכנים שמניחים סוכני המכירות תאווי הבצע של החברה. זאת ועוד אם לא יבוטל מיד כל נושא החיוב הנ"ל אתם תישאו בכל האחריות והעלוית בערכאות המתאימות.


בברכה
שירן שמם
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שמם בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה