פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לתגובה של חברת פלאפון! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עכו סניף חברה:
תיאור הבעיה:

תלונה 2 (ראו תלונה 1 ותגובת החברת פלאפון לתלונה1מ טה)
---------------------------------------------------------------------------------
שלום,
לפני שבוע יצר איתי קשר נציג של חברת פלאפון והציע לי בתור פיצוי החלפת מכשירי הישן למכשיר V3.
קיבלתי ממנו התנצלות והבטחה לחזור עליי בעוד מספר ימים כדי שלבדוק שהחלפה בוצע. שאלתי כמה פעמים האם זו החלפה או שדרוג. הובטח לי מכשיר ללא חיוב מהדגם החדש אשר כולל בלו-טוס.

הכן הגעתי לסניף פלאפון בעכו והסתבר שקיימת הזמנה אבל חסר מכשיר. בחורה בשם הילה התקשרה לכמה מקומות והבטיחה לי את המכשיר בעוד 20 דקות. הסכמתי. העבירו לי את כל הזיכרונות אבל.......... למכשיר "מחודש". שאלתי הראשונה הייתה "מה זה?! הובטח לי מכשיר חדש ולו ופעם אחד לא נאמרה מילה "מחודש" במהלך שיחתי עם הנציג שלכם.". כתגובה קיבלתי תשובה: "הריי מכשיר שלך פחות טוב מהמכשיר הנוכחי." הם לא הבינו שברצוני לקבל את מה שהובטח לי בלבד! אני יכולה להרשות לעצמי לרכוש כל מכשיר אבל ברגע שאתם הצעתם החלפה אנא תעמדו בהבטחה שלכם. לצערי כך נראה השירות של אחת החברות הסוללר הגדולות בארצנו.
יש לי הצעה, אם יהיה לכם רצון ובמגביל תקציב (אני לא עובדת בחינם), אני מוכנה לקחת על עצמי משימה לשנות את שיטת העבודה בסניפכם תוך חודש וחצי. כבוגרת פרוייקט בניתוח מערכות ומנהלת פרוייקטים צבאים וביטחוניים, באפשרותי לתרום מהידע אשר רכשתי.

בברכה,
מרינה

נ.ב.: נציג שלכם הבטיח לחזור עליי עד 11/05/2007. להזכירכם, היום 15/05/2007

--------------------------------------------------------------------------------------
תגובת בית העסק לתלונה 1:
תאריך קבלה: אחראית פניות הציבור שם ותפקיד: תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' מיכאלוב בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה תגובה: כנ"ל פתרון:
-------------------------------------------------------------------------------------

תלונה 1 מלפני שבוע ימים
--------------------------------
שלום,
לפני חודש ימים אני והחבר שלי החלטנו להחליף בינויינו את המכשירים.
בנוסף ביקשנו לרכוש חבילת גלישה באינטרנט.
ביררנו בקפדנות את כל פירטי העסקה וביקשנו לרכוש את החבילה.
לפניי יומיים קיבלנו חשבון ולפי הסכום הבננו שישנה בעיה כלשהי.
לאחר שיחה קצרה של החבר שלי עם שירות לקוחות התברר שלא צירפו אותו לחבילה המבוקשת.
הוא ניסה להסביר וביקש לברר לפי הרשומים מתי פעם אחרונה היינו בשירות לקוחות בעכו.
התשובה הייתה: "יש לך הוכחות לרכישת חבילה? אם אין אתה משלם."
אני לא מבינה למה אנו צריכים לשלם על טעויות של הפקידים בלתי מקצועיים של חברת פלאפון?

אני ממליצה בחום לבדוק בקפדנות גם את החשבונות. לפני כ-3 חודשים גיליתי שלא צירפו אותי למסלול של שלושה יעדים נבחרים,
ז"א ששילמתי במשך חודשיים וחצי תעריף רגיל גם עבור שיחות עם 3 מספרים אשר היו אמורים להיות בתעריף מוזל.
אחרי שבזבזתי חצי יום עבודה בסניף כדי לברר ולהוכיח את התקלה קיבלתי החזר
(וכמובן בלי התנצלות ).
נכון להיום אני, חבר שלי ומשפחתנו בודקים אופציה לעבור לחברה אחרת
(יש לנו 14 מכשירים נכון להיום).
בברכה,
מרינה

עלבון סוג הנזק :
התנצלות לפחות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב'מיכאלוב בקשר לפנייתה ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה