פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אפשרות לעבור למבצעים של מגזרים מסויימים ללא שדרוג מכשיר. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
לפני כ-4 חודשים הצטרפתי לחברת פלאפון כלקוח פרטי, לאחר שהתנתקתי מסלקום, דבר שבדיעבד נראה לי טעות חמורה.
את סלקום עזבתי לאחר תקלות מרובות במכשיר שלי וביקורים בלתי פוסקים במרכז השירות.
עברתי לחברת פלאפון בתקווה לקבל שירות טוב יותר שמספק את צרכי.
הצטרפתי למסלול מסויים ואת המכשיר רכשתי במלואו. כיום אני סטודנט , התקשרתי לחברה במטרה לעבור למסלול שהם מציעים כיום לסטודנטים, התגובה שקיבלתי היא שלאחר תשלום דמי יציאה מהתוכנית הנוכחית בסך 2000 ש"ח אוכל לעבור למסלול הנ"ל דבר הנראה תמוה מאוד.
לאחר שביקשתי להבין את ההגיון שעומד מאחורי הדרישה התשובות היחידות שקיבלתי הן שחתמתי על חוזה המחייב אותי להשאר בחבילה שאותה רכשתי במעמד הקנייה. ניסיתי להסביר את עצמי, רצונותי וצרכי שאני אמנם התחייבתי ל-3 שנים אך בזמן הזה קיויתי שהחברה תבוא לקראתי ותעזור לי לקבל מסלול שמתאים לצרכי הרלוונטיים כסטודנט.
לו לרגע ביקשתי להתנתק מהחברה הייתי מקבל את הדבר שאני מחוייב לשלם קנס.
בשיחותי עם אחראי של שירות הלקוחות נתקלתי בחוסר מקצועיות ובעבודה חובבנית לאלתר.
נציגי השירות והמנהלים התנהגו בצורה רובוטית להפליא, ללא בדק בית לפני מתן תשובות ופתרונות.
לאחר מכן קיבלתי מסלול שימור דרך מוקד השימור של החברה שלאחר שהולאתי הסכמתי "לקבלו", אך ידעו אותי שגם למסלול השימור יש התחייבות נוספת שאומנם חופפת לתקופת ההתחייבות שלי בפלאפון אך מגדילה לי אף יותר את הקנס שלי בחברה אם ארצה לנתק קו או לעבור מסלול.
עם כל הבנתי שפלאפון היא חברה כלכלית לכל דבר באותה נשימה היא גם חברה שמספקת שירות שעם כל הכבוד אני לא מרגיש שאני מקבל, דבר המאלץ אותי לחשוב להוריד את המסלול שלי למינימום האפשרי ולרכוש שוב מכשיר מחברה סלולרית אחרת.
אולי הפנייה הבודדת שלי לא תשנה כרגע את נהלי החברה, אך לפחות תדליק נורה אדומה שיש עוד מנויים אחרים חוץ ממני שמוטרדים מאותה בעייה ומרגישים "תקועים" במצב בו יש דברים אפשריים מבחינה טכנית אך בשל נהלים נוקשים לא מתאפשרים ללקוחות שכל מה שהם רוצים זה מעבר מסלול בלבד ושה"קנס" לא ירבוץ מעליהם.
אני מקווה בפניה זו שלפחות מישהו יענה לפנייתי ואיכשהו שמשהו ישתנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התחייבות לחברה עצמה ולא למסלול מסויים. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר חיטיבשוילי בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה