פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר סלולארי מסוג A840 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכל בעלי מכשיר מוטורולה A840 שחברת פלאפון משווקת ידוע כי כל חודש פלוס מינוס אתה צריך לתקן את הפלאפון על אותה בעיה ספציפית (נעזוב את הבאגים בכמויות שיש לדבר הזה). בעיית ההטענה, המטען נהרס, החלק של המטען בפלאפון נהרס כל פעם באותו חלק "רגיש" של הפלאפון.
כל פעם שבאתי לפלאפון התייחסו אלי יפה והשירות היה מצויין תמיד "פינקו" אותי במתנות מטענים ואפילו בטריות (כי הן היו נהרסות בגלל המטען).

עד עכשו זה לא ממש ריגש אותי, אני משתדל להיות רגוע ולא להתעצבן, אבל הגיע הזמן להחליף פלאפון כי זה כבר התחיל לעלות לי (ואני מדבר על כסף).
בסוף שבוע האחרון הוא קרס ואינו עובד יותר, הוא לא נטען וניכבה אם מנסים להטעין אותו.. אותה בעיה קבועה

עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הפלאפון לדגם אחר מסוג מוטורולה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פניתו של מר חורב טופלע על ידי נציג חברתנו במרכז השרות בנתניה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה