פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שווא, בזבוז זמן, זלזול בלקוח. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נגנב לי מכשיר נייד, פניתי למוקד שרות עסקי, לאחר ברור של נציגה מול המנהל שלה נאמר לי שעלות תביעת ביטוח עומדת על 0 ש"ח. הנציגה הכניסה הערה במחשב והבטיחה לי שלא תהיה לי שום בעיה לגשת לתחנת שרות ולקבל מכשיר ללא עלות כפי שהיא הבטיחה. ניגשתי לתחנות שרות שם נאמר לי שאני אמורה לשלם 498 ש"ח השתתפות עצמית למרות ההערה הברורה אשר מופיעה במחשב שעלות היא 0 ש"ח. שוחחתי עם סגן מנהל תחנת נתניה, במהלך כל השיחה קיבלתי ממנו יחס מזלזל, הוא הדגיש כמה פעמים שאני מנסה להוציא ממנו פיצויי ואני לא אצליח כי לא מגיע לי אפילו שקל אחד , הוא לא מוכן לקחת על עצמו את האחריות על הטעות של הנציגה. הסגן הפנה אותי למנהל מוקד שרות טלפוני של אותה הנציגה ואמר "דברי איתו אולי הואיוכל לתת לך במחיר 0 כפי שהנציגה שלו הבטיחה לך"

קבלת מכשיר בעלות 0 ש"ח כפי שהובטח לי ע"י נציגת פלאפון פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' מילמן טופלה על ידי אחראית במוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה