פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ4 שנים רכשתי במסגרת דיל ממקום העבודה 2 מכשירי טלפון .
הכל טוב ויפה. החוזה הסתיים לפני כשנה ,ואז בתי ,שהחלה ללמוד באוניברסיטה עברה למסלול סטודנטים.
הסוכן בלבל לה את המוח ואמר לה שהוא חיי בלקחת את המכשיר הישן. אני בטלפון הסברתי לה שאני סיימתי לשלם על המכשיר ובשום אופן לא לתת לו אותו. מכסימום שישאיר אותו ללא קו .הרי המכשיר שלי. בקיצור, עבד עליה וחייב אותה לקבל מספר חילפי ולרכוש מסלול זול במחיר של 12.5 ש"ח לחודש.
למשך שנה.אין לי צורך במסלול הזה כלל וניסיתי לצאת ממנו אבל הם התעקשו. אמרתי ,ניחא, עוד 150 ש"ח לגנבים -נבלע ונשתוק.
עכשיו המכשיר השני שברשותי שבק חיים ואני רציתי להעביר את המספר למכשיר ההוא -הדרישה שלהם ל240 ש"ח דמי יציאה מהענין העלתי לי את העצבים.
מדובר בגניבה מכוערת עם כל מיני תירוצים מכוערים.
זה לא הרבה כסף אבל זאת שחיתות שפשוט מוציאה אותי מדעתי.
וגם עלבון לאינטיליגנציה סוג הנזק :
להעביר ללא שום תמורה את מס' הטלפון מהמכשיר שברשותי למכשיר ההוא ללא שום תמורה. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר סלע בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ,ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה