פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל של לקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות בערך יצר איתי קשר נציג לקוחות בשם ערן והודיע לי שיש לי את האפשרות לשדרג את המכשיר שלי בעלות של 4.90 ש"ח בלבד ולהתקדם לאחד משלושת המכשירים הבאים : MOTOROLA V3 , LG 8300, SAMSUNG 770 לפי בחירה מכיוון שיש לי מכשיר בדגם SK7200 מכשיר דור 3 אבל לא כ"כ מוצלח לכן החברה מצ'פרת את הלקוחות עם המכשירים הלא כ"כ מוצלחים. שמחתי לשמועאבל הצגתי בפני הנציג בעיה קטנה והיא: כיום אני נמצאת במסלול של 0 שקלים לא דיברת לא שילמת ואני לא מעוניינת לצאת מאותה תוכנית אם זה אפשרי ערן הנחמד ביקש ממני להמתין רגע ובדק את העניין, כעבור כמה דקות הוא חזר אלי והודיע לי שהוא בדק את העניין לעומק ושאני יכולה לגשת למרכז שרות הקרוב ולשדרג את המכשיר שלי בעלות של 4.90 ש"ח ללא יציאה מתוכנית קודמת!!! שמחתי מאוד ולפני שבוע עשיתי מאמץ גדול מאוד ניגשתי למרכז שרות לקוחות הקרוב בנתניה בכדי לשדרג את
המכשיר שלי, ניכנסתי למרכז לקחתי מס' המתנתי 20 דקות בערך וקיבלה אותי נציגה נחמדה בשם נסטיה, אמרתי שאני רוצה לשדרג בתנאים שהובטחו לי היא בדקה ברישומים שלי והודיע לי חד משמעית שהיא רואה את כל אשר הובטח לי ואין ביכולת לבצע זאת, אין אפשרות לשדרג ולהשאר באותה תוכנית, אני חייבת בנוסף ל 4.90 להחליף מסלול ולהתחייב אליו במשך 36 חודשים, ביקשתי לדבר עם מנהלת הצטרפה אלינו אחראית בשם איילת אני חושבת ובדקה ובדקה ובדקה במשך שעה כמעט בסוף אמרה לי שהיא לא מצליחה להשיג את הנציג שאיתו שוחחתי למרות שהיא רואה כל מה שהובטח לי היא חייבת לדבר איתו לא יכולתי להמתין יותר כשאמרו לי להמתין בצד עד שישיגו את אותו ערן אז הודעתי שאני הולכת והובטח לי שיצרו איתי קשר. עד יום ו' ה - 8/6/07 אף אחד לא יצר איתי קשר ולכן אני יצרתי דיברתי עם נציגה בשם הגר שהבטיחה לבדוק עבורי מה קורה עם זה, היום יצרה איתי קשר הגר הודיע לי שהיא מאוד מצטערת אין מה לעשות. ביקשתי לדבר עם אחראי, כעבור שעתיים יצרה איתי קשר אחראית בשם אושרה ושאלה איך היא יכולה לעזור ואז הודיע שאין מה לעשות זה המצב הנציג מודה שהוא טעה התנצלה והודיע לי שעלי להתחבר למסלול הכי זול כרגע בעלות של 49.90 למשך 36 חודשים בנוסף ל 4.90 עלות השדרוגואין מה לעשות מעבר לזה. התאכזבתי מאוד מהיחס המזלזל אני לקוחה ברשת פלאפון כבר 10 שנים עם חשבונות גבוהים מאוד אבל כיום זה היחס שאני מקבלת .

עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה לקבל את מה שהובטח לי בטלפון, שדרוג בעלות של 4.90 ללא יציאה מתוכנית קיימת פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר חג'ג בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה