פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
נגר חגית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוחה של חברת פלאפון כ8 שנים בהם שילמתי חודש בחודשו כל תשלום שהגיע אלי ואף שדרגתי ורכשתי מכשירים נוספים.
לפני חודשיים היתה לי בעיה כספית, ואחרי שיחה עם אגף הכספים בפלאפון סודר שאשלם את החוב של החודש שלי בדואר,, החוב היה 580 שח עד חודש יוני.
שילמתי חצי מהסכום בעוד שהתכוונתי לסדר הכל ולשלם את כל התשלום בחודש זה.
לפני מספר ימים קיבלתי שיחה ואף מכתב בהם אני נדרשת לשלם תוך שבוע סכום מטורף של 2800 שח שכוללים קנסות ריביות וחובות שלא הוסבר לי אף במכתב מה פשר התשלום. ואף ישלי את המכתב כהוכחה שלא רשום שם פירוט כלל חוץ מרישום התשלום שבכללו יוצא 2800 שח.
בתור לקוחה קבועה התקשרתי לוודא את פשר הדבר
הנציג שרות- שמו דודו צעק עלי בחוצפה ודרש שאשלם את החוב
בעוד שאמרתי לו שלא קיבלתי שום התרעות ושום מכתבים והרי היה לי הסדר עם הנציגה מאגף הכספים ועוד שילמתי חצי מהסכום הדרוש.
אני ממש מזועזעת שמבלי התרעות או מכתב, חברת פלאפון יכולה לנפח לי את סכום התשלום- לאחר חודש אחד של אי תשלום בעוד שסודר עמי בטלפון הסדר, ועוד הייתי בקשר איתם סדיר.
אני מבקשת שתבררו את העניין אני מוכנה לשלם את הסכום שנאמר לי 270 שח עד חודש יוני ולסדר תשלום קבוע בהוראת קבע מעתה והילך כפי שהיה עד כה- משום שאני הוגנת. ולהמשיך להיות לקוחה בחברה זו, לפני שאלך עם התלונה לעורך דין לפצות על העוגמת נפש הצרחות שקיבלתי והיחס המזלזל.
עלבון סוג הנזק :
סידור כספי במיידי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
מבדיקתנו גב' נגר פנתה למחלקה הרלוונטית בתאריך 18.6.07 וניתן לה מידע. למידע נוסף הנך מוזמנת לפנות למוקד הרלוונטי 1800-394-400. בברכה. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה