פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אופי השירות בתחנת שירות ברמת- גן בפרט בחברת פלאפון בכלל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי ישראל לוביטין בתאריך 24/05/2007 בשעה 16:10 לערך נכנסתי למרכז השירות של פלאפון
ברמת- גן, רחוב בן גוריון 13, וביקשתי לתקן את מכשיר הטלפון שברשותי.
הנציג הודיע לי שהתיקון יארך כ- 75 דקות בגלל כמות התיקונים.
הודעתי לנציג שאני אמתין מפני שהמכשיר היה לא תקין בצורה שהשימוש בו היה
לא נוח.
בשעה 17:35 ניגשתי לעמדת "קבלת מכשירים מתיקון" וביקשתי לקבל את המכשיר אך הנציג הודיע לי שישנה בעיה ואני אצטרך להמתין עוד כ10-15 דקות.
מתוך הבנה לעניין הסכמתי. למרות שהתיקון כבר נמשך למעלה משעה!
בשעה 17:50 ניגשתי שוב והנציג הודיע לי שהמכשיר לא יצא עדיין והוא נכנס לבפנים על מנת שיסיימו את התיקון.
לאחר כ-5 דקות הגיע הנציג עם מכשיר חדש שהוחלף מאחר והמכשיר שלי לא היה בר תיקון,
ויש פה עניין לציין שברוב חוצפתו של נציג המעבדה שכפה עליי לאבד את כל הנתונים השמורים במכשיר ושלא טרחו אפילו לשאול או להודיע על ההחלפה!
באותו רגע שאלתי את הנציג אם את התמונות שמאוכסנות במכשיר הועברו למכשיר
החדש, והוא הודיע לי שאין אפשרות להעביר אותן.
מכאן התחילה מסכת הייסורים שלי עם המעבדה.
הודעתי לנציג שישנם תמונות שמאוד חשובות לי במכשיר ואם אין אפשרות להעביר אותם אני רוצה את המכשיר הלא תקין.
הנציג ניסה להסביר לי שאין אפשרות להעביר אותן ואני ביקשתי ממנו את שוב המכשיר הישן הוא ניסה למכור לי כבל חיבור למחשב אבל סירבתי בטענה שיש לקרוב משפחתי את הכבל הנ"ל ואני לא מעוניין לרכוש, וכל שכן המכשיר עם התמונות האישיות שלי היה תחת ידה של פלאפון.
הנציג ביקש ממני להמתין וטיפל בכמה לקוחות ונכנס למעבדה בכדי לדבר עם מנהל המעבדה (זאת אני יודע מפיו של הנציג שטען כך) לאחר זמן מה ושוב לאחר שטיפל בכמה לקוחות הודיע לי הנציג כי באופן חד פעמי הם מוכנים לחבר את המכשיר למחשב ובעזרת תוכנה מיוחדתלהעביר את התמונות. חשוב לציין שהמכשיר התקין שקיבלתי זהה לחלוטין למכשיר שמסרתי Sk- 7200 ולכן לא הבנתי על מה העניין של ההתעקשות שבהעברת הנתונים.
ידוע לי שישנה בעיה עם העברות תמונות מבחינת הכללים של פלאפון ולכן ביקשתי
שיחזירו לי את המכשיר הישן מלכתחילה.
אך לאחר שפלאפון הסכימו לבצע את ההעברה מבחינתי הסתיימה הבעיה וכל התמונות יועברו.
הנציג המשיך לטפל בלקוחות בסביבות השעה 18:35 הנציג הוציא את המכשיר והודיע לי שהם יכלו להעביר רק 40 תמונות ואת כל השאר לא. ומכאן המצב כבר ממש לא היה ברור לי.
אני שואל את עצמי אם יכלו להעביר 40 תמונות אז לא יכלו להעביר את השאר???
ומכאן הבנתי שהכול נובע מעצלנות עובדי המעבדה ומחוסר רגש לרצונות הצרכן.
הודעתי לנציג שזה לא מקובל עליי ושפשוט יחזיר לי את הטלפון, ואולי ראוי לציין את הנציג שבאמת כנראה הוא היחיד שניסה לעזור לי ואמר לי שהמכשיר לא תקין והוא ינסה לבדוק שוב.
המתנתי שוב בצד בזמן שהנציג טיפל בכמה לקוחות ואז נכנס לבפנים, כעבור כמה וכמה דקות
יצא הנציג עם מי שאני חושב שהוא מנהל הסניף ששאל מה הבעיה סיפרתי לו על העניין
והמנהל ביקש מהנציג שיכנס לבפנים ויאמר להם פשוט לסדר את העניין ,או לתקן את המכשיר
הישן, או שיתנו לי טלפון אחר שתהיה אפשרות להעביר את התמונות אליו.
לאחר השיחה עמו חשבתי שאולי פה העניין יקבל תפנית אבל שוב טעיתי.
המכשיר אומנם נכנס למעבדה אבל מאותו רגע לא ממש התייחסו אליי חיכיתי וחיכיתי ומדי
פעם שאלתי את הנציג מה עם המכשיר שלי והוא הודיע לי שהוא בפנים לאחר כמה דקות
הנציג סיים לעבוד ואמר לי "שידאגו לי ושדיברו עם מישהו ותכף המכשיר יצא" והלך לביתו.
המתנתי שוב עד שכבר הרגשתי את העלבון עולה בי שפלאפון פשוט מזלזלים בלקוחות.
המנהל ניגש אליי ושאל אם אני מעוניין בקפה, השבתי לו שאני לא רוצה כלום רק ללכת הביתה ושוב שהרגשתי שלא מטפלים בי. בשעה 19:15 ניגשתי לאחד הנציגים ושאלתי אותו מה עם מכשיר הטלפון שלי, הנ"ל הרים טלפון למעבדה והם הודיעו לו שהתמונות עדיין בהעברה באותו רגע כבר מאסתי להמתין ואמרתי לנציג שפשוט יביאו לי את הטלפון הישן שלי ויתנו לי לצאת כבר מהמצב
הזה כי אין לי את הכוחות להמתין שם, הנ"ל שאל את המעבדה אם אפשר להוציא את המכשיר וביקש ממני להמתין ונכנס. מאותו רגע לא שמעתי ממנו כלום.
בשעה 19:30 אחרי למעלה משלוש שעות המתנה יוצאת נציגה ובקול רם שואלת "יש לי כאן 2 מכשירים של מי הם?" זיהיתי שאחד המכשירים הם שלי ניגשתי אליה ולקחתי אותו, הנציגה שאלה אם אני רוצה שהיא תבצע בדיקת שמע וסירבתי פשוט רק רציתי לצאת.

הרגשתי הכללית שמנהל הסניף והנציג לכאורה ניסו לעזור אך במעבדה לא התאמצו מספיק.
בשורה התחתונה פלאפון לא פעם ולא פעמיים אכזבו אותי! ואני מאוד לא מרוצה מהשירות ואני חושב שהטעות היחידה שלי הייתה שלא צעקתי כי כיום בתרבות הישראלית מי שלא צועק לא שומעים אותו. אני לא חושב שאפשר לפצות אותי על עוגמת הנפש ובטח לא על הבריאות שלי
שפשוט הרגשתי את הכעס והעלבון שעלו בי.

את הנוסח הזה שלחתי לחברת פלאפון למספר פקס שקיבלתי מאחת הנציגות בתאריך 25.5.07 במשך כל הזמן מאז שנשלחה הבקשה המשכתי לבדוק אם הפניה שלי הגיעה אבל הכל לשווא. כעבור כשלושה ימים שהבנתי שהבקשה לא הגיעה או שמא "לא רצתה להגיע" ליעד שוחחתי שוב עם הנציגה והיא ביקשה ממני לשלוח שוב את הפקס. שוב שלחתי ושוב בדקתי אך הפעם אישרו שהפקס כן הגיע. סוף סוף הרגשתי שאולי הפעם אני אמצא מזור למכאובי מפלאפון. ושוב התאכזבתי! בתאריך 10.6.07 שוחחתי שוב עם נציגה זאת לאחר ששלחתי את הפקס כשבועיים לפני!!! והיא התנצלה וביקשה ממני שוב לשוח את הפקס בטענה שהפעם היא תעביר את זה ישירות למחלקה האחראית על התלונותושיחזרו אלי עוד באותו היום. שוב שלחתי את אותו פקס וכבר ממש הרגשתי מבוזה!
היום התאריך הוא 12.6.07 למרות ההבטחתה של הנציגה שיחזרו אלי עוד באותו יום (10.6.07) לא חזרו אלי ושוב התקשרתי לחברת פלאפון ושוב פעם ענתה לי נציגה שהודיעה לי שהיא ממש מצטערת ושזה ממש לא בסדר ושהיא דואגת לכך אישית ושיתקשרו אלי ממש בקרוב, נראה...
אני לא יודע מה איתכם אבל אני לא יכול לתאר את האכזבה שלי... אני מרגיש כבר נואש לגבי חברת פלאפון אני יודע שישנם בעיות בחברות הסלולר, אבל ברמה כזו אני לא שמעתי עדיין. אני מקווה שאולי מכאן תבוא הישועה כי אני כבר לא מסתדר עם זה.
בתודה. ישראל- לוביטין
עלבון סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. מנהל בכיר בחברתנו יצר קשר עם מר לוביטין בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה