פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת שיחות במסגרת מבצע התקשרות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.06.2006 התחברתי כמנוי לחברת פלפון ורכשתי מכשיר מדגם סמסונג 660 כחול במסגרת מבצע שבו החזרתי לחברת פלפון מכשיר "סטארטק" מרשת אורנג' עם כרטיס SIM בתוכו שמספרו 8997-2010-8990-3035-0323

לאחר תקופה ממושכת שלא עשיתי שימוש בקו של אורנג' מאז ההתחברות שלי לפלפון, קיבלתי בחודש האחרון שתי חשבוניות מאורנג' בסכום כולל של יותר מ – 1800 ₪ עבור שיחות והודעות SMS שנעשו לויאטנם.
מבירור עם אורנג' התברר שכרטיס ה - SIM ממנו נעשו השיחות הוא אותו כרטיס SIM שהחזרתי לפלאפון במסגרת המבצע .
כפעולה מיידית ניתקתי את הקו באורנג', וכן שלחתי לחברת פלאפון את החשבונות כולל פירוט הישחות שבוצעו לויאטנם!
ב – 24.5.07 חזרה אלי מיכל ממחלקת פניות לקוחות וטענה שעפ"י רישומי פלאפון ולאחר בדיקה של מחלקת בטחון הכרטיס הושמד –אך לנציגה, כמו גם למחלקת הבטחון – עדיין אין הסבר לפירוט השיחות שמוכיח שנעשו שיחות מהמכשיר.
ב – 12.6.07 חזרה אלי שוב הנציגה וטענה שלא העברתי שום מסמך שמוכיח שהשיחות אכן בוצעו מה – SIM שהוחזר לפלאפון למרות פירוטי השיחות שהעברתי ולמרות שפלאפון אמורה לנהל רישום מסודר לגבי המכשירים, מספרי הקווים ומספרי ה – SIM שהועברו אליה במסגרת מבצעי התקשרות עם לקוחות.

מדובר במקרה חמור של כשל בגריסת כרטיס ה - SIM, פלפון לא השמידה את כרטיס ה – SIM כפי שהיתה מחויבת והוא נגנב ע"י מישהו אחר ובוצעו בו שיחות בסכום כולל של יותר מ – 1800 ש"ח שאותו אני נאלץ לשלם בימים אלה.

כל החשבונות ששולמו לחברת אורנג' עבור השיחות הגנובות לחו"ל הועברו כהוכחה לפלפון ואני דורש מחברת פלפון לפצות אותי על כל הנזקים שנגרמו לי וכן לפצות אותי ואת משפחתי על עוגמת הנפש, השיחות הרבות והזמן שהלך לאיבוד , שכן באחריותה הבסיסית של החברה היה לבדוק שלא נעשה שימוש במכשיר שהוחזר, וניתוק הקו באורנג' שבוצע על ידי לאחר הגניבה אינו מוריד מאחריותה של פלאפון כהוא זה.
עצם קיומן של שיחות מעיד על כשל בתהליך הגריסה שכן ה – SIM אינו עוד ברשותי.

ברצוני לציין שכלקוח החברה שנפל קורבן לכשל של חברת פלאפון, נתקלתי לא פעם באטימותם של חלק מנציגי חברת פלאפון שהגיעה לשיא כאשר נציגה ממחלקת פניות הציבור ניסתה להסיר כל אחריות למקרה והסתפקה בכך ש"לשמחתה אין מדובר בעובד חברת פלאפון”, בעוד שלנגד עיניה עומד פירוט שיחות עם תאריכים,יעדים, ומספר הקו ממנו בוצע המעידים על גניבה, כמו גם נסיון למנוע העברת הנושא לטיפול בסמכות בכירה.

מקרה זה הוא דוגמא למופת לנזק, לטרטור ולהפסד שיכולה חברה גדולה לגרום ללקוח פשוט.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזר של 1800 ש"ח שיחות שנגנבו + 1800 ש"ח על עוגמת נפש, ובזבוז זמן פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור שוחחה עם מר חיים בעקבות מכתב ששלח ישירות לחברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה