פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וחוסר תאימות לדור ה-3 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היה לי מכשיר אהוב מסוג SK שהייתי מוכן לשלם עליו שירות תיקונים בסך 49 ש"ח כי זה המכשיר הכי נוח לי. לפני כשנה המכשיר התחיל לעשות בעיות ושלחתי אותי לתיקון מ"ס פעמים בגלל אותה בעיה שחזרה על עצמה אחרי שכבר החליפו צ'יפ פעמיים.
בפנייה לשירות לקוחות נמסר לי שעליי לגשת למעבדה ולבקש מהם מכשיר חדש,במעבדה אליה הגעתי לא היה מכשיר במלאי ובמוקד שירות לקוחות אמרו לי לגשת שוב למעבדה ולבצע הזמנה למכשיר חדש. במעבדה אמרו לי שהכי הרבה זה להחליף צ'יפ(כך המשכתי לחזור למרכז השירות למסור לתיקון את המכשיר ולאסוף אותו אינספור פעמים) בפנייה חוזרת לשירות לקוחות הצגתי את הטענה שעבור מחיר שירות התיקונים אני יכול לרכוש היום אפילו שני מכשירים חדשים
ומכאן כבר הומלץ לי לשדרג את המכשיר לבחירתי מתוך שלשה מסויימים.

במרכז השירות בו רכשתי את המכשיר אמרתי למוכר שמאד חשובה לי תכונת הבלוטוס כיוון שאני צריך את הידיים פנויות בעבודה וכן תכונת העברת הקבצים
המוכר אמר שכל המכשירים תומכים את התכונות הללו וכך הותאם לי מכשיר מסוג מוטורולה. ביקשתי גם מהמוכראזהניה אך הוא אמר לי
" יש לנו רק אזניה אחת והיא מאד יקרה.אני ממליץ לך לקנות באינטרנט, שם יש יותר"
למחרת אחרי שכשתי אזניה גיליתי שאין תאימות ואין תמיכה אלא לאזנייה אחת בלבד של מוטורולה. בזבזתי כסף בהמלצת המוכר ומתוך הבנה שלא תהיה בעיה. על טענה זו שאם המוכר היה מסביר את עניין התאימות אולי לא הייתי מבצע רכישה. ועל בסיס טענה זו ביקשתי לבטל את העסקה (עברו פחות מ- 48 שעות מאז הרכישה)
במהלך הזמן אני מגלה שהתקן הבלוטוס במכשיר לא מזהה מכשירים מחברות אחרות ואין לי גם אפשרות שליחת קבצים לחברות אחרות.
אין לי תמיכה , אני לא מקבל שירות הולם ומבחינת האפשרויות(מלבד הגלישה ) אני במצב יותר גרוע מהמכשיר הקודם.
נמאס לי לרדוף אחריכם ולבקש התייחסות הולמת כלקוח.
אנשי השירות משקרים לי בצורות כאלו ואחרות אחד אומר כן השני אומר לא וכו..
אין לי מה לנסות לתבע את כספי חזרה אך אני בהחלט הולך לפנות לאמצעי התחקור והתקשורת
אני לא חושב שמישהו בחברה יכול לעזור לי, אני רוצה לבטל את העסקה ואת המכשיר הישן שלי בחזרה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שלכת בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה