מידע שגוי + מעביר חשמלי לא תקין |
נושא התלונה: |
יום ראשון 22 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
דרך יצחק רבין 38 גבעתיים |
כתובת: |
שדה התעופה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 21 לאפריל 2007 ,שכרנו פלפון נייד בשדה התעופה לשימוש בארצות הברית . יש לציין שהיה חשוב לנו מאוד ליצור קשר רצוף עם ישראל , מאחר שיש לנו בת עם קשיים תפקודיים .
כאשר הגענו לשדה התעופה ניסינו ליצור קשר עם הבת בניו יורק , שהיתה אמורה לאסוף אותנו משדה התעופה . אמרו לנו שיש לחייג את איזור החיוג של ניו יורק , כך גם נכתב בחוברת ההוראות . אך אין הדבר כך כאשר מתקשרים אל טלפון נייד . עמדנו וחייגנו אין ספור פעמים , עד שאחד הנוסעים ראה את מצוקתינו וסייע בידנו .
למחרת גילינו שהטלפון לא מתמלא , מאחר שהמעביר שחובר לא היה תקין .
לכן הטלפון נשאר סגור לשיחות נכנסות , ואנו נאלצנו להתקשר ולברר מה קורה בארץ .
יש לציין את היחס המזלזל של החברה , כל פעם העבירו אותנו למישהו אחר .
הזלזול מתבטא בכך שלא בודקים את המכשיר לפני המסירה , ובמידע שגוי .
נגרמה לי עוגמת נפש,טירדה מיותרת וחוסר אפשרות להדליק את המכשיר לשיחות נכנסות מהארץ . בנוסף חוייבנו בסכום שיחות עגול וגלובלי של 150 דקות , מה שלא נראה הגיוני ותמוה .
כשהגשנו את התלונה , הציעו לנו שישלחו לנו את פירוט השיחות , הסכמתי מיד , אך אח"כ דרשו כסף עבור השירות . רק לאחר ריב בטלפון , הסכימו לשלוח את הפירוט ללא תשלום .
בנוסף הובטח שיתקשרו ויודיעו לנו על זיכוי בשיחות ופיצוי על עוגמת הנפש .
אודה לטיפולכם
אביטל נאוה ויצחק
|
חוסר אפשרות לקבלת אינפורמציה שוטפת |
סוג הנזק : |
פיצוי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|