פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי + מעביר חשמלי לא תקין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
דרך יצחק רבין 38 גבעתיים כתובת:
שדה התעופה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 21 לאפריל 2007 ,שכרנו פלפון נייד בשדה התעופה לשימוש בארצות הברית . יש לציין שהיה חשוב לנו מאוד ליצור קשר רצוף עם ישראל , מאחר שיש לנו בת עם קשיים תפקודיים .
כאשר הגענו לשדה התעופה ניסינו ליצור קשר עם הבת בניו יורק , שהיתה אמורה לאסוף אותנו משדה התעופה . אמרו לנו שיש לחייג את איזור החיוג של ניו יורק , כך גם נכתב בחוברת ההוראות . אך אין הדבר כך כאשר מתקשרים אל טלפון נייד . עמדנו וחייגנו אין ספור פעמים , עד שאחד הנוסעים ראה את מצוקתינו וסייע בידנו .

למחרת גילינו שהטלפון לא מתמלא , מאחר שהמעביר שחובר לא היה תקין .
לכן הטלפון נשאר סגור לשיחות נכנסות , ואנו נאלצנו להתקשר ולברר מה קורה בארץ .

יש לציין את היחס המזלזל של החברה , כל פעם העבירו אותנו למישהו אחר .
הזלזול מתבטא בכך שלא בודקים את המכשיר לפני המסירה , ובמידע שגוי .
נגרמה לי עוגמת נפש,טירדה מיותרת וחוסר אפשרות להדליק את המכשיר לשיחות נכנסות מהארץ . בנוסף חוייבנו בסכום שיחות עגול וגלובלי של 150 דקות , מה שלא נראה הגיוני ותמוה .
כשהגשנו את התלונה , הציעו לנו שישלחו לנו את פירוט השיחות , הסכמתי מיד , אך אח"כ דרשו כסף עבור השירות . רק לאחר ריב בטלפון , הסכימו לשלוח את הפירוט ללא תשלום .
בנוסף הובטח שיתקשרו ויודיעו לנו על זיכוי בשיחות ופיצוי על עוגמת הנפש .

אודה לטיפולכם
אביטל נאוה ויצחק
חוסר אפשרות לקבלת אינפורמציה שוטפת סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' יצחק בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.



תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה