פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האם גונבים מהיתנו כסף בלי שאנו שמים לב ???? נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב ששלחתי לפלאפון (ללשכת מנכ"ל) והיו אמורים לשלוח לי תגובה רשמית, אבל גם זה עד היום לא קרה אחרי כ3 חודשים.
הנדון: בקשה לניתוק משירותכם

אני מנוי של חברת פלאפון כ6 שנים והיתי מגדיר את עצמי כלקוח נאמן ומרוצה ברוב הזמן. בשנה וחצי האחרונות נתקלתי בשרשרת אירועים מצערים הקשורים לחברת פלאפון ושהשפיעו באופן ישיר על מידת שביעות הרצון שלי מהחברה, ראשית, יש לציין כי כל נציגי השירות, נציגות קשרי לקוחות, מנהלות מרכז שירות ומנהלת המרחב עמם דיברתי היו כולם ככולם אדיבים ומנומסים עד מאוד, לצערי (צערכם), כל האדיבות לא באה כמדד למקצועיות או רצינות של אותם נציגים של החברה שלכם.
לאחר מסכת ייסורים וטעויות רבות שנעשו במנוי שלי: ****050-607 ו ****050-607 התחילה לפני כשנה וחצי כאשר במכשיר הפלאפון שרכשתי מכם )מוטורולה 720V ) היתה תקלת מסך שגררה אותי כשלושה חודשים ל"טיולים" אל מרכזי שירות שלכם בכל רחבי ארצנו עד שהסכמתם להודות בחוסר יכולת שלכם לתקן את המכשיר והחלפתם לי אותו. לאחר כמה חודשים כשחשבתי שהכול תקין בדקתי את החשבון האחרון שלי (אז) אז ראיתי שבמשך כמה חודשים גביתם ממני יותר ממה שהיתם אמורים לגבות ולאחר חודש של חישובים החזרתם לי את הכסף .
חודשים מספר עברו ועמדתי לבוא בברית נישואין אירוע נוסף שלא ניצל מציפורני החברה כאשר בעודי מחלק הזמנות בירושלים (אני גר בבאר שבע) בבואי להוציא כסף ממכשיר הכספומט כדי לתדלק את רכבי, הובהר לי כי אין אני יכול להוציא כסף מחשבוני מאחר ונעשתה טעות (שוב) וחברת פלאפון גבתה ממני 5000 ₪, החזרה הביתה היתה כרוכה באסיפת כספים מאנשים אליהם הגעתי כדי להזמין אותם לחתונה שלי, מלבד הבושה והכעס הגדול, הגענו למנהלת מרכז השירות בבאר שבע דאז (מיה) במטרה להתנתק מכם והיא באדיבות רבה הוליכה אותי שולל גם היא בהבטחה כי תטפל בחשבוני ותדאג שתקלות מיני אלו ואחרות לא יחזרו בשנית ואם כן, תנתק אותי ללא שום עלות ורק בתנאי של החזרת מכשירי הפלאפון שברשותי, כדי להרגיע אותי ו"לסתום" את פי היא נתנה לי פיצוי.
לאחרונה בבואי לעדכן באינטרנט את מספרים מועדפים חדשים בשני מנויים שלי (שניהם במסלול פלטינה מדורג) התברר לי שכאשר שדרגתי את מכשירי הפלאפון שלי והעברתי לנציג את המספרים שרציתי שיעודכנו וכמובן, זה לא נעשה.
פנינו למוקד השירות בבקשה להתנתק וזה לאחר כמה ימים העביר את הבקשה שלי לנציגה של קשרי לקוחות שאמרה שתבדוק את הנושא ותחזור אלי, לאחר שלושה שבועות בהם אף אחד לא חזר, התקשרתי שוב לקשרי לקוחות כדי לדעת מה קורה ונאמר לי שיתקשרו אלי בימים הקרובים עם תשובה, אבל גם זה לא קרה.
לאחר שבועיים הגעתי עם אשתי למרכז שירות בבאר שבע כדי להתנתק סופית, לאחר שיחה עם נציגת השירות הגיעה אחראית משמרת שניסתה לשכנע אותנו לא להתנתק, גם לה הסברתי שאין טעם להמשיך עם הניסיונות וזאת העבירה אותנו למנהלת המרכז החדשה (שרית). שרית ביקשה מאיתנו לבדוק את הנושא ולתת בה אמון ושהיא תחזור אלי עד יום ראשון (זה היה ביום רביעי), נסעתי למילואים לשבוע אימונים ולא קיבלתי אפילו לא צלצול אחד משרית, כשחזרתי לבאר שבע עברתי ישר דרך מרכז השירות כדי לדבר עם שרית וקיבלתי תשובה שהיא לא התקשרה אלי בגלל אי הבנה בינינו וגם בגלל שעדין לא היתה לה תשובה בשבילי בגלל שהדס (מנהלת בדרג מעליה) היתה בחופש, לאחר שדרשתי ובפעם הראשונה צעקתי מתוך ייאוש שתיתן לי מישהו בחברה לדבר עמו, היא ביקשה ממנהלת המרחב (עדי) להתקשר אלי, שיחה זו היתה ביום שישי האחרון כאשר אשתי הסבירה מאוד בברור שאנו רוצים רק שתעמדו אחרי המילה של מיה ותנתקו אותנו, וזאת ענתה שהיא לא מול מחשב אבל שהיא תבדוק את הנושא ועד יום ראשון תתקשר אלינו.
כמובן שכמו כל עובדי חברת פלאפון הקודמים עימם דיברתי, גם עדי עד עצם יום זה לא חזרה אלי וגם לא עונה לי לטלפון כשאני מתקשר אליה, אתמול אשתי דיברה שוב עם שרית כדי לנסות להבין מה קורה וזאת אמרה שעדי לא חזרה אלינו כי היא חולה, ומהון להון אני כבר חודשיים מנסה להתנתק מחברת פלאפון ללא הצלחה, אני עד היום חיכיתי לקבל שירות (שנה וחצי), אני עדיין לא מבין למה ממשיכים להונות אותי ולהחזיק אותי כנגד רצוני כלקוח של החברה . לאחר השיחה האחרונה שלי עם גברת עדי (מנהלת מרחב דרום ) ב01/09/05 היא התקשרה כדי להתנצל על כל הטעויות ועל השירות הלקוי שקיבלתי מכם עד היום אבל שהיא אינה יכולה לעמוד מאחורי האבטחה של גברת מאיה (מנהלת מרכז שירות ב"ש לשעבר) ומקסימום שהיא יכולה לעשות בשבילי זה לשבת איתי על חשבונות הישנות שלי כדי לבדוק האם החברה חייבת עדיין כספים, ככל הנראה עדיין לא הבנתם שאני ממש לא מעוניין לבדוק כמה כסף אתם חייבים לי ושהדבר היחיד שאני רוצה זה שתעמדו מאחורי האבטחות של אדם שמייצג את החברה שלכם כמנהלת מרכז שירות (מאיה) ופשוט תנתקו אותי ללא שום חיוב לאחר שאחזיר לכם את שני המכשירים שברשותי כולל הציוד הנלווה, התשובה של עדי "אין מה לעשות" זה משהו שסופית פשוט הוציא אותי מדעתי כי ידוע שכן יש מה לעשות מעבר להתנצלות גם על האבטחה שעל פי מילותיה לא ניתן לקיימה .
אני דורש מכם תשובה באופן מיידי.
אני דורש התנצלות על השירות הלקוי (תת רמה) שקיבלתי ובנוסף, אני דורש ניתוק מיידי מהחברה שלכם.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מהחברה לאחר החזרת המכשירים ללא שום תשלום או פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
כל המקרה של פאולו נבדק וטופל על ידי גורמים מספר בחברתנו והוחזרו תשובות לפאולו ולאשתו. שוחחתי עם פאולו והסברתי שאין לי דבר לחדש לו מלבד התשובות והבדיקות שנערכו על ידי טובי עובדינו תגובה:
שוחחתי איתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה