פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות במכשיר מוטורולה V3 של חברת "פלאפון" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה בערך רכשתי את המכישר הנ"ל מוטורולה V3
במכשיר התגלו מספר בעיות חלקם נפתרו וחלקם לא אני אתייחס למה שלא נפתר.
מסתבר שלמכשיר יש "בעיה" בספיקר שלו היות והצד השני לא שומע אותי גם אם אני מצמיד את הטלפון לפה
הלכתי למרכז שירות לפני חודש בערך העלתי את טענתי ונענתי בתשובה שזאת "תקלה ידועה שאי אפשר לפתור אותה ושאני אלך אם אוזניה אם זה מפריע לי"
זה בלתי נסבל , חלק מההחלטה לרכוש מכשיר זה היה בגלל שיש לו "ספיקר" ולא בגלל איך שהוא נראה. הסיטואציה הזו גורמת לאי נוחות נוראית היות ואני לא יכול לדבר בצורה הפופולארית כשהמכשיר צמוד לאוזן . עוד דבר שאני לא מבין זה איך חברה בסדר גודל של פלאפון משווקת מכשיר עם בעיה ידועה ועוד ללא פתרון. אני לא אחד שעושה בלאגנים ורעש במוקד שירות אבל לאחר שגיליתי את האתר החלטתי להילחם. מקווה שיבואו לקראתי
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר לדגם אחר עם ספיקר היות ואי אפשר לתקן פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פלאטו בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה