פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כובלים אותי ,ללא רצוני נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קוקורד-רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,בתאריך 2.5.2007.ניגשתי לחברת פלפון בבינין קונקורד ברמת גן לירכוש לנכד שלי פלאפון,הנכד בחר את מכשיר הפלפון ואז שאלתי את הנציגה האם כדאי לי מסלול,או איזי [טוקמו] כי אין לי הפשרות לשלם הרבה ואני לא יודעת איך הנכד שהוא בן 10 יתמרן ,אז אמרה לי הנציגה ,,תירשמי למסלול של 100 דקות ונראה חודש,אם זה לא מיסתדר תעברי לאיזי ,ישר שלפה לי הנציגה ים של דפים ואמרה תחתמי,אני לא יכולתי לשבת וליקרא כי פשוט הכל כתוב בקטן מאוד, מנוסף אני ניפגעת איבה,וגם נכה ,רציתי רק לסיים ולחזור הביתה ,אך לאחר יומים התקשרתי לפלאלפון כי לא היתי שלמה עם זה וביקשתי בכל זאת לשנות את המסלול ולעבור לאיזי ואז נאמר לי כי הנציגה לא נימצאת ,,בידיוק לאחר 14 יום הנציגה כן הייתה ואז נאמר לי כי אין הפשרות לעבור מסלול כי חתמתי על יתחייבות ל-36 חודש.ואם אני רוצה לצאת מהמסלול אני חייבת לשלם 1200 שקל קנס ,אני לא יודעת מה לעשות,אני מבקשת לבטל את העסקה בפלאפון ,ואני כבולה ,בבקשה תעזרו לי לא יתכן שכך משקרים אנשים ,תודה מראש ,
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' וילמובסקי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה