פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת המכשיר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום 19/09/05 אני הגעתי לתכנת שירות פלאפון חדרה עם טענה שאני לא מרוצה מאיכות המכשיר, אותו קיבלתי במסגרת ההסכם של מכבי שירותי בריאות וחב' פלאפון. מכשיר הקודם שלי שימש אותי במשך כ-שנה ו-9 חודשים ואיכות השיחות לאחרונה הייתה גרועה ביותר.
נציגת שירות, בחורה מאוד חביבה הציעה לי להחליף את שני המכשירים שבבעלותי למכשירים חדשים ומתקדמים ביותר. למרות שהדבר היה כרוך בדמי יציאה לא מעטים, שמחתי לעשות זאת.
הדגשתי שחשוב לי מאוד לקבל שני המכשירים לאותה הדיבורית(יש לנו 2 רכבים במשפחה), כשבמכשיר יהיה רמקול, דיבורית לרכב ורוסית. התברר שלא נמצא מכשיר לפי הגדרה דומה ללא תוספת תשלום. אני ויתרתי על שני מכשירים דומים, על רוסית באחד מהן וקיבלתי 2 מכשירים – טליט וSK. ברצוני להדגיש, שנאמר לי בפירוש, שהמכשירים הם חדשים ודיבוריות אליהם יגיעו תוך 3 שבועות, מקסימום חודש.
במכשיר SK הייתה אמורה להיות רוסית המלאה, אך בבית הבנתי שלא כך הדבר, אלא ספר טלפוני הוא בעברית ואנגלית בלבד. במסגרת החלפה תוך 24 שעות ניגשתי להחליף את המכשיר. כתחלופה נמצא מכשיר אחד בלבד, "הדובר" רוסית המלאה. מדובר במכשיר יקר, דור השלישי של מוטורולה. לגבי הדיבורית נאמר אותו הדבר, להיות בקשר בעוד חודש עם מוקד *166, על מנת לבדוק האם הדיבורית הגיעה.
כעבור יותר מחודש צלצלתי למוקד *166 והופתעתי לשמוע שאין ולא יהיו דיבוריות למכשיר מוטורולה כמו כן לטליט גם עדיין אין דיבוריות בארץ. בנוסף נאמר לי שקיבלתי מידע מוטעה להמתין עד להגעת הדיבורית למוטורולה, כי היצרן החליט לא לייצר אותן.
כבר שבוע ימים אני מנסה לפתור את הבעיה מול חברת הפלאפון. ידוע לי שניתן להחליף מכשיר תוך 45 יום, אך במשך שבוע לא הצליחו לפתור את הבעיה. היום כאשר התקשרתי לבדוק מה הסיבה שעדיין לא חזרו אלי, נאמר לי ש-45 יום תמו ועלי להמתין עד יום ד' שתיבדק הסוגיה ע"י נציגת השירות שתחזור אלי.
האם זה הטעייה? האם היא מכוונת? האם זה השירות? הלקוח תמיד צודק, או שהוא זה ש"אוכל אותה"?!

האמת, אני כבר לא מעוניינת במכשיר ואני לא מעוניינת בחב' פלאפון, עוגמת הנפש הרסה בי אימון בספק כזה סולידי. הייתי לקוחה בסלקום במשך 3.5 שנים, ולא נתקלתי במצבי של חוסר תאום, הטעייה ובעיות בשירות.

הבקשה היא פשוטה, למעשה, להחליף את שני המכשירים חדשים, להם ישנה דיבורית במלאי(להתקנה מיידית), הכוללים רמקול ורוסית.
היום יום רביעי, היום זה היום שהייתי אמורה לקבל שיחת - פתרון. זה לא קרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הבקשה היא פשוטה, למעשה, להחליף את שני המכשירים חדש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
לאחר מספר נסיונות רבים לא הצלחתי לתפוס את הלקוחה. אנא פני למוקד שרות הלקוחות שלנו: 166* או 03-5727766 להמשך הטיפול. תגובה:
אנא חיזרי למוקד השרות שלנו להמשך הטיפול לשביעות רצונך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה