פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
:חיוב בגין רכישת מכשיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 27/7/05 כ' בתמוז תשס"ה רכשתי מכשיר מסוג SAMSUNG740 במרכז השירות של חברתכם בכפר סבא ,
נאמר לי ע"י נציגת המכירה שאני ישלם בעבור המכשיר 79 ₪ ושתשלום זה ירד לי באמצעות החשבון החודשי שלי מה שבפועל לא קורה אני מחויב בכרטיס האשראי שלי פעמים פעם אחת בגין החשבון החודשי בעבור שיחות ושירותי הטלפון הניד שלי מה עוד שאיני רואה כול תזכורת על מהות חיוב הרכישה וכמה תשלומים נשארו לי בפירוט החשבון החודשי שלי,
ופעם שנייה בעבור המכשיר שלתשלום זה מתווספת הוצאה של 0.45 אג' בעבור עסקת תשלומים מתמשכת (ראה נספח א ) כך שיוצא שאני משלם 80 ₪ בחודש בעבור מכשיר הטלפון הנייד דבר שלא נאמר לי במעמד הרכישה אני רואה דבר זה בחומרה שנאמר לי שאני ישלם 79 ₪ ובפועל אני משלם יותר ואין אני יודע כמה תשלומים יש לי בעבור המכשיר אין שום תיעוד בחשבונית החודשית, אני רואה זאת כהסתרת מידע ממני כלקוח
ואבקש לחייב את החשבון החודשי שלי בעבור רכישת המכשיר בחשבונית החודשית שלי
מה עוד שאיני אמור לספוג את העלות בגין עסקת תשלומים שלא נאמר לי ע"י חברתכם שהעסקה תהיה עסקה מתמשכת .
ךצערי הרב חברת פלאפון לא מתייחסת לבקשותי ופניותי למוקד השירות של החברה 166* אבקש שאתם תשלחו להם הודעה אולי אתם התקווה
תודה מראוש
כספי סוג הנזק :
שהתשלום יהיה באמצעות החשבון החודשי וללא עמלה מיותר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
מסרתי לשי את התשובות עבור כל שאלותיו. תגובה:
נמסרו תשובות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה