פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו בעלי עסק גינון קטן. ברשות העסק 5 מכשירי טלפון ניידים, שניים מהם בוטחו כפי שהומלץ לנו ע"י משווק החברה. בתאריך 19/09/05 לקחנו את אחד המכשירים הנ"ל לתיקון אחרי המתנה ארוכה מאוד ובדיקה קצרה נאמר לנו שהמכשיר מושבת ולא ניתן לתיקון והוצע לנו לשדרג את החבילה. השאלה בשביל מה אנחנו משלמים ביטוח נענתה בזלזול שזה רק למקרה תיקון בלבד בעוד שהמכשיר לא ניתן לתיקון כי היתה בו חדירה של מים. האבסורד הוא שלמרות שהחברה לא מוכנה לתקן או להחליף את המכשיר, התברר שהחברה עדיין ממשיכה לגבות דמי שרות תיקונים עבור המכשיר המושבת, בטענה שלא בטלנו את השירות. אנחנו לקוחות של חברת פלאפון כמעט שלוש עשרה שנים ומאז אנחנו משלמים דמי ביטוח לשרות תיקונים בנוסף לקנייה ושדרוג מכשירים. מאוד התאכזבנו מהשרות והיחס הגרועים שנתקלנו בהם ומאוד קשה לנו להבין איך אחרי כ"כ הרבה שנות תשלומי שרות תיקונים לא מגיע ללקוחות כמונו, יחס ושרות הוגנים. איך למרות השבתת המכשיר עדיין החברה מעיזה לגבות תשלום עבור תיקונים.
כספי סוג הנזק :
לתקן או להחליף את המכשיר שעליו שלמנו במשך הזמן כמע פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
שוחחתי עם מרים על נושא הביטוח ושרות התיקונים והגענו להסכמה על פעולות עתידיות. תגובה:
שוחחנו טלפונית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה