פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס של חברת פלאפון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כארבעה חודשים רכשתי מכשיר סוללרי מחברת פלאפון בסניף דיזינגוף סנטר.
ביום שישי התקשרתי למוקד הטלפוני של החברה ושם נאמר לי שאם אני אביא תעודת חוגר של חייל, אני אקבל החזר מלא על רכישת המכשיר,כלומר 49.9 ש"ח,אבל רק אם אדבר מעל 100 ש"ח בחודש,וההחזר הוא על שיחות בלבד ולא הודעות או אינטרנט.החלטתי שהמבצע מתאים לי ונסעתי לבת משפחה ברמת השרון צילמתי את תעודת החוגר שלה(כל זה להזכירכם ביום שישי ביום חופש מהעבודה),ונסעתי לסניף פלאפון בדיזינגוף.איש השרות לקח את הצילום וציין בפניי את כל תנאי המבצע שכבר ציינתי,לקחתי המכשיר והלכתי הביתה.
בימים אלה כאשר אני בודק את חשבון הפלאפון שלי אני מגלה שהזיכוי שהובטח לי הצתמצם לכ-28ש"ח. התקשרתי לפלאפון ושם לתדהמתי נאמר לי שאין זכר לתעודת החוגר, ושקיבלתי מבצע אחר, שלטענתם הרבה יותר טוב(לי זה לא יותר טוב היות ואני לא משתמש באינטרנט בפלאפון או ב-sms)והזיכוי מחולק לשיחות,אינטרנט ו-sms
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא רק על שיחות כמו שהובטח או ביטול עיסק פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
יבגני לא ציין מספר מנוי או לקוח כך שאוכל לבדוק את פנייתו.
יבגני מוזמן לפנות למוקד שרות הלקוחות שלנו לבירור ובדיקת הנושא.
למוקד ניתן לפנות על ידי חיוג ל 166* או 03-5727766.
תגובה:
פניה למוקד פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה