פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר וזלזול נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון פסגת זאב כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים פניתי לנציגת החברה בנסיון להוזיל את עלות השיחות, כיוון שהנני סטודנטית, וכיוון שידעתי על מסלולים מוזלים משלי, רציתי לעבור מסלול ונאמר לי כי הדבר כרוך בעמלת יציאה מאד גבוהה והדבר לא כדאי, אך כדאי לי לרכוש מכשיר חדש- וכך אקבל מסלול חדש- זול יותר! בנוסף, הנציגה הבטיחה לי כי את המכשיר הקודם יקנה משווק- וכך בעצם אקבל החזר על הסכום שנותר לי לשלם- 7 חודשים על המכשיר הישן, לאחר נסיונות רבים, ריצות למשווקים שונים בעיר והמון שיחות טלפון, נוכחתי כי אין משווק שירצה לקנות את מכשירי הקודם, ניסיתי לחזור לנציגה שמכרה- ולא קיבלתי מענה- כאשר רציתי לדבר עם המנהלת שלה- לא אפשרה לי, אמרה לי כי היא אינה בנקודת המכירה- בזמן שנוכחתי כי כן היתה שם, כלומר- הנציגה שיקרה לי מספר פעמים, לאחר שכתבתי מכתב תלונה לפניות הציבור- נופפו אותי בכך שנתנו לי 100 דקות זמן אוויר- הדבר לא מחפה על עוגמת הנפש שנגרמה לעי, לא מכסה את הוצאותי על תשלום בעבור 2 מכשירי פלאפון- כאשר כל שרציתי הוא להוזיל מכירים, ואפילו לא מכזה על השיחות והריצות בנסיוני למכור את המכשיר. כאשר ביקשתי לבטל את העיסקה אמרו לי שאין לי אפשרות כזאת- למרות שכאשר שאלתי בדיעבד- נאמר לי כי לא הייתי צריכה לשלם כל עמלת יציאה- ופשוט יכלתי לעבור מסלול.
הנציגה שיקרה לי, וגם לאחר תלונה- לא קיבלתי מענה הולם, כנראה שאם לא יודעים להרים צעקות- לא מקבלים מענה בחברה הזאת- וזה עצוב...
כספי סוג הנזק :
החזר הסכום על הפלאפון שאינו בשימוש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
דורין טופלה על ידי גורמין שונים בחברה באופן מלא.
היא קיבלה את מלוא התשובות ואין לנו דבר חדש להוסיף על כך.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה