פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח של חברת פלאפון נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף מגה נשר כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/09/2005 שדרגתי את מכשיר הפלאפון שלי ממסלול עיסקי למסלול עובדי מדינה שבו הובטח לי בין היתר תשלום אחיד לכל הרשתות.
בנוסף הובטח לי כי אם יהיה שימוש של 160 דקות ז"א התשלום עבור המכשיר יהיה 10 ש"ח בלבד בנוסף שאלתי האם אחוייב באופן יחסי לגבי חודש ספטמבר כיוון שאנו כבר בסופו ונעניתי בחיוב.
בפועל נציגת הסניף הטעתה אותי כיוון ששימוש במכשיר בסכום שמעל 160 ש"ח יגרום להוזלת עלות המכשיר ז"א כ 355 דקות שיחה ולא 160. בנוסף חוייבתי במלוא הסכום עבור חודש ספטמבר ולא יחסי כפי שהובטח לי.
הדבר גרם לי הוצאות גבוהות הרבה יותר מהתכנון והכפיל ואף יותר את עלויות הטלפון שהיו לי בעבר (לא זאת היתה כוונתי כאשר ביצעתי את השידרוג)
שוחחתי עם הרבה נציגי שירות ועם מנהלים ומנהלים של מנהלים וכולם אמרו שלא ניתן לבצע ביטול עסקה והפנו אותי לשוחח עם מנהל הסניף שבו נרכש המכשיר.
אבל השיא היה כאשר שוחחתי עם מנהל הסניף- נתן ס. הוא הודה בפני כי העובדת פוטרה ולא יתכן כי היא הטעתה אותי כיוון שסיבת הפיטורין שלה היתה ואני מצטט "היא לא שיקרה מספיק ללקוחות והיתה ישרה מידי ולכן פיטרו אותה"
ולכן לא קיבל את תלונתי.
עלי לציין כי עובדת נוספת בסניף אישרה בפני כי שמעה את המנהל אומר את המשפט הנ"ל.
אני מבקש לבטל את העסקה שלי באופן אישי אך יש גם פן ציבורי: האם בחברת פלאפון מנחים את העובדים להטעות את הלקוחות ע"מ לצרף לקוחות רבים ככל האפשר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המצב לקדמודו לפני ביצוע השדרוג פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
עם קבלת הפנייה יצרנו קשר עם ונושא פנייתו טופל
באופן אישי, מלא ולשביעות רצונו.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה