יחס מזלזל של נציגי שירות |
נושא התלונה: |
אזיזוב אריאל |
שם/כינוי: |
יום רביעי 14 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חברת פלאפון - חדרה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל ניגשתי לתחנת שירות בחדרה לתקן את הפלאפון.
שם נאמר לי שהם צריכים למחוק את כל התוכן של הפלאפון כדי לתקן אותו , ושאני יקבל החזר של 10 קליפים להורדה (שבפלאפון יש לי כ-24 קליפים , תמונות , אנימציות וצילצולים וסך כל ההורדות הוא בערך 80 הורדות או יותר) , היחס של הנציגה שדיברתי איתה היה מזלזל כל כך והיא לא ניסתה להגיע איתי לפשרה על ההורדות כך שבסופו של דבר לא תיקנתי את הפלאפון.
יש לציין שאני לקוח עיסקי וותיק בחברה וכל פעם אני מגלה מחדש שכמה שאתה לקוח ותיק יותר היחס שלהם כלפייך משפיל ומזלזל יותר , יש לציין שיש המון חברות מתחרות בשוק ואין לי שום בעיה בתור לקוח לפנות לחברה אחרת (מה שאני מתכוון לעשות בקרוב מאוד).
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיפור יחס נציגי השירות , תיקון הפלאפון , החזר על כ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|