פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בעת שידרוג וחיוב לא צודק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/11/05 נכנסתי לחנות של חברת פלאפון שנמצאת בחנות אופיס דיפו בקניון מלחה ירושלים במטרה לשדרג מכשיר.
נאמר לי ע"י נציגת המכירות שקיים מבצע משתלם במיוחד במסגרתו אשדרג את המכשיר שברשותי למכשיר lg 820 תמורת
תשלום של 29.89 ש"ח x 36 וקבל במצע מכשיר sk 6000 תמורת 284.40 ש"ח כלומר תשלום חודשי 7.9 ש"ח ל36 חודשים. כאשר שאלתי האם יש תשלומים נוספים נאמר לי במפורש שלא. והנה קבלתי את החשבון החודשי ולהפתעתי מסבר שיש תשלום נוסף עבור מכשיר ה sk שנקרא תשלום חודשי קבוע ע"ס כ 20 ש"ח , מיותר לציין שהדבר לא נאמר לי ע"י נציגת פלאפון וברור שלא הייתי מסכים לשדרג למבצע גרוע כזה. בתחילה סברתי שמדובר בטעות בתום לב . פניתי טלפונית לחברה ונענתי בבוטות שהתחייבתי למבצע ויש סעיפים בניספח לחוזה שמאפשרים את גביית הסכום. אני חייב לציין שקראתי את החוזה שוב ושוב ושום מקום לא נאמר שיש תשלום חודשי קבוע על סכום כל שהוא. פניתי לחנות שבה רכשתי את המכשיר בבקשה להחזיר את המכשירים ולבטל את המבצע או לחילופין לבטל את התשלום הקבוע שנוסף לפתע, נענתי בשלילה . גם פניה באמצעות הפקס לשרות הלקוחות לא הניבה תוצאות וחברת פלאפון מתבצרת בעמדתה שהחוזה שחתמתי מאפשר להם לגבות את התשלום החודשי ואין להם כוונה לבוא לקראתי בשום
דרך . מעבר לכך הסתבר בשבוע האחרון שמכשיר ה sk פגום
ובשלושת הימים האחרונים היה פעמיים במעבדת פלאפון בנסיון
לתקנו. מדובר בחברת ענק שמנצלת את כוחה כדי לעשות ככול העולה על רוחה מבלי לתת דין וחשבון.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה