פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בכל חודש על אי שימוש באיטרנט שבדור 3 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר רכשתי את מכשיר הפלאפון של הדור השלישי נציגת השרות לימדה אותנו לתפעל את המכשיר וציינה כי לחיצה הכפתור 3g-tv ניתן לנו לשימוש חינם למשך שנה.
בפועל מחייבים אותנו בחשבונית על גלישה באינטרנט וכל פעם אני פונה לנציגי מוקדני השרות בפלאפון ולאחר ברור אני מזוכה בחשבונית הבאה.
מאחר וחשבתי כי מדובר בחברה רצינית התשובות שאני מקבל מנציגי החברה חוזרים על עצמם "מאשימים את המערכת והמצב יתוקן".
כפי שאמרתי לנציגת השרות של פלאפון לאחר שאמרה לי בתאריך 23.12.05 כי הצדק עימי ויוחזר לי העודף הכספי בחשבונית הבאה.
ברצוני לפנות להנהלת חברת פלאפון אני לקוח ושגריר שלכם ברחוב ואתם משקיעים המון בפירסום החברה,לי אין כל עניין להציק ולהתלונן מדי כל חודש בחודשו על כסף שאתם גובים שלא בצדק דבר שגורם לעומת נפש.
השאלה שנשאלת ,מדוע אני מחוייב בתשלום ?
האם מדיניות החברה היא לגבות כסף מהלקוחות ולטפל בכל תלונה בניפרד ולהרוויח מלקוח שאינו שם לב למצב החשבון?
מציין כי רכשנו לכל בני הבית מכשרי פלאפון,אני היחיד כראש המשפחה שלא רכשתי מכשיר מנציגת המכירות בדוכן המוקם במיתחם קניות סניף "מגה" בעיר נשר.
ותחשבו על זה!!!
התלונה היא על החברה עצמה,מציין שהמוקדנים בשרות הלקוחות אדיבים וסובלניים.
כספי סוג הנזק :
להפסיק לגבות חיוב שלא מוצדק. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה