פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפי מס חודשים רכשתי מכשיר בחברת פלאפון במסגר מבצע עובדים ( אנני עובד יותר בחברה ) המכשיר עובד בצורה איטית ביותר דבר שסחבתי מס חודשים - לאחר מס חודשים נמאס למתגובות האתיות של המכשיר ופניתי לחברה שם דחו את הטענה מסיבה שלקח לי "להיזכר" בטענה הרבה זמן ( כ 9 חודשים) לאחר דין ודברים עם החברה היו מוכנים להודות כי הדגם הנ"ל איטי והם מוכנים להחליף לי את המכשיר ללא עלות אבל על הדיבורית אני אמור לשלם , כמובן שלא הסכמתי מיכוון שהטעות שלהם ואני לא אמור לשלם על הטעות , לאחר יחס מזלזל שקיבלתי מנציג שרות בתחנה בבני ברק ( נציג שרות השתיק אותי בתנועת שששש) פניתי לחברה ולא היו עדיין להחליף לי את הדיבורית , מסרתי כי אני אחשוב על זה , לאחר מס חודשים פניתי שוב שאני מוכן הפעם מצידי לוותר על הדיבורית רק שיחליפו את המכשיר כי קשה מאוד לעבוד עם מכשיר איטי כזה הם טוענים כי ההצעה חלפה ופגה ולא ניתן להחזיר אותה ולהחליף את המכשיר ללא תשלום גם אם מדובר במכשיר שווה ערך
עלבון סוג הנזק :
החלפת מכשיר ללא תשלום!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
עם קבלת הפנייה יצרנו קשר עם מר הירש ונושא פנייתו טופל
באופן אישי ולשביעות רצונו.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה