פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס שירות גרוע רמאות וכשלון תמורה מלא של חברת פלאפון תקשורת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום אני לקוחה עיסקית חדשה של חברת פלאפון מזה כ- 4 חודשים אני סובלת מבעיות בלתי פוסקות של החברה הנ"ל. הבעיות התחילו מחתימת החוזה - החוזה הנסגר בע"פ הוא לא החוזה הנסגר בכתב מול הסוכן אשר החתים אותנו - משמע הסכון הכשיל אותנו כבר המיום הראשון לאחר חתימת החוזה עם קבלת המכשירים אשר כביכול נחשבים למכשירים הכי טובים היום של חברת פלאפון מדגם SK 7200 נמצאו לא תקינים מבעיות מכשיר וסוללה וכמו כל לקוח לא מרוצה אשר קיבל מכשיר תקול התלוננתי והכל כמובן מתועד בחברת פלאפון. מעבר לכך הבעיות בחשבון מוך חברת פלאפון כאשר התנתקנו מהחברה המתחרה אורנג' הובטח לנו זיכוי כספי על גבי הניתוק כ- 8400 ש"ח שאת הזיכוי אנחנו אמורים לראות בחשבוניות החודשיות של פלאפון. אבל לצערנו הרב עד היום לא הוזרם שום זיכוי... למרות שהובטח מספר פעמים. נחזור למכשירים התקולים ובעיותיהם. 1. המכשיר כבה ונדלק מעצמו 2. המכשיר נטען יותר מ- 5 שעות אך לאחר 1 לערך המכשיר מאותת על סוללה חלשה ושיש להטעינו 3. התמונות במכשיר נמחקות 4. לא ניתן לשלוף שמות מזיכרון כראוי 5.והבעיה הכי חמורה המכשיר מתקבע מעצמו כל פעם מחדש על צריבה 00 משמע המכשיר לא יכול להוציא או לקבל שיחות. וזה קרה יותר מעשרות פעמים שבהם נשארנו במצבים קריטיים ללא מכשיר בכלל. חשוב לציין כי מכשיר אחד מבין ה-8 לא פעל כחודשיים בגלל תקלה זו(התלונה הנ"ל מתועדת בחברה והגיעו עוד לקוחות רבים עם אותה התלונה שעדיין לא נמצא לה פתרון ע"י היצרן של המכשירים, הנציגים הטכניים בחברת פלאפון מודים ומתוודאים על התקלה הנ"ל). אחרי מספר תלונות הגענו לפגישה עם הסוכן ששמו שי ג'רסי איתו נחתמה העיסקה והמנהל הישיר שלו ששמו אלי אזולאי במגדלי ורד של החברה בגבעתיים. בפגישה סוכם על החלפת כל המכשירים למכשירים חדשים אחרי שתאמו לנו החלפות נאמר לנו שלא ניתן לבצע בו זמנית את החלפת כל המכשירים אלא שניים שניים במקרה הזה, נאמר לנו להגיע למרכז שירות בבן גוריון בר"ג שם יחכו לנו 2 מכשירים ועוד שניים במרכז שירות ביגאל אלון בת"א כאשר הגענו למרכז שירות בר"ג נאמר לנו שנצטרך לחכות כשעתיים כי המכשירים לא מוכנים (למרות שלנו נאמר אחרת) מאוד כעסתי על העיניין ואמרתי שאינני מוכנה לחכות ולו דקה אחת הנציגה הסבירה לי שהמכשירים הם לא חדשים מהקופסא הם מחודשים ז"א מחליפים להם רק ראש ומחליפים פלסטיקה. אחרי צעקות וויכוחים רבים ולאחר שיחה עם אלי אזולאי בטלפון הוסכם שנקבל בלית ברירה מכשירים מחודשים בשליחות מתואמת אלינו הביתה. תיאום השליחות היה לאחר כ- 3 ימים ורק ל-5 מכשירים כי זה מה שהיה במלאי. הדבר הוסכם ודאגנו להזכיר כל הזמן שאנחנו רוצים העברת כל הנתונים מהמכשירים הישנים לחדשים. הסבירו לנו שבשליחות זה לא מתאפשר ולכן צריך לרכוש כבל דאטה שרק דרכו יהיה ניתן להעביר את הנתונים לאחר שהטריחו אותי וטרטרו אותי לרוץ ולרכוש כבל הגעתי הביתה בכוונה להעביר את הנתונים ממש כ- חצי שעה לפני שהשליח מגיע עם השליחות והתוכנה של הכבל לא עובדת כראוי. ז"א לא הצלחנו בכלל להעביר נתונים כראוי, השליח הגיע ולא היה מוכן להמתין ולו דקה נוספת על מנת שנוכל להעביר את הנתונים והלך כשהחליף מכשיר אחד בלבד. באותו הזמן ייצרו עימי מוקד פלאפון זום האחראי על נושא הדיר השלישי קשר והסבירו לי שיש בעיה עם התוכנה ואין כרגע מה לעשות כי הייצרנית חברת SK עוד לא מצאה פתרון, בנוסף לכך שהדור השלישי לא פעיל כראוי במכשירים הללו - מבחינתי סתם הטעו אותי ורכשתי מכשיר יקר לחינם וולא תועלת כלל. לאחר השליחות ייצרתי קשר בשנית עם חברת פלאפון על מנת להסביר את המצב והם תאמו לי שליחות נוספת לשאר המכשירים ליום אחד אחרי דהיינו היום ה- 29/12/05 דאגתי לוודא שאנחנו צריכים לקבל בשעות שביקשנו את המכשירים המחודשים 6 במספר יחד עם סוללות וודאתי עם נציג שירות של מוקד השליחויות ונאמר לע שאין שום בעיה וחזרתי כמה פעמים על הנתונים ועדיין הנציג הבטיח שהוא רואה שכל מה שאמרתי אני אקבל כנ"ל עם השליח וודאתי והשליח בשלו אותו הדבר ענה לי בחיוב אבל כאשר הגיע השליח הוא הגיע עם 5 מכשירים בלבד ובלי סוללות בכלל הנתונים הועברו חלקית והשליח הלך לדרכו. בנוסף מסתבר שלאחר לכתו של השליח 2 מכשירים נכון לכרגע תקולים לאחד יש בעיית מסך ושמע והשני פשוט מתפרק... וכל זה מספר דקות אחרי השליחות. שוב ייצרנו קשר עם החברה לבקשת ביטול העסקה אחרי כל כך הרבה כשלונות כבר אין לנו עיניין בהם כלל והם בשלהם אין כזה דבר ביטול עסקה ניתן לנתק את המכשירים אבל תמשיכו לשלם עליהם עד תום התשלומים- ז"א אכלנו אותה בגדול. עוד דבר לאחר התלונה הראשונה ז"א עם קבלת המכשירים הוצע לנו מהחברה התאמת מכשירים ז"א להלחיף דגם ואומנם מאוד התפתינו אבל הם אמרו שנמשיך לשלם את אותו הסכום אפילו שהדגם משתנה גם אם זה מכשיר פחות טוב. אני חוזרת לשליחות ולמכישירם התקולים שכרגע אני נמצאת איתם חברת פלאפון מסרבת להוציא שליחות דחופה גם למחר בטענה שאין כזה דבר ומבקשת שנגיע למרכז שירות - לצערי אינני ניידת ואני מוגבלת בבעיות בריאותיות ואין אני יכולה להחליף את המכשירים וגם אף אחד מבני משפחתי לא נמצא כדי לעזור. אז נותרתי עם 2 מכשירים תקולים וגם כשביקשתי להחליף לחדשים לגמרי. בקיצור חברת פלאפון מסרבת לכל בקשותיי ולא יכולים לבוא לקראתי בכלל אני מרגישה מושפלת מרומה ובחיים לא קיבלתי יחס כל כך גרוע מחברה "מכובדת" כמו פלאפון. אני חושבת שאין פיצוי הולם מספיק לעוגמת הנפש ולנזק בנוסף לנזק הכספי שנגרם לנו. אני מקבשת בכל לשון של בקשה אנא עיזרו לי לצאת מהברוך הזה. אתם היא תקוותי האחרונה אני מיואשת תשושה ועייפה מהם. (נ.ב. יש נציג אחד בכל חברת פלאפון שראוי לציון לשבח שמנסה הוא על גבו באופן אישי לעזור ואפילו היה מוכן בעצמו להגיע מזמנו החופשי ולעזור שמו גל פרנקו אבל דברים לא אמורים להתבצע בדרך הנ"ל) בברכה נאקי לבנת
כספי עלבון ו סוג הנזק :
חתימת חוזה מחדש, פיצוי כספי הולם ומכשירים חדשים לג פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
פנייתך הועברה לטיפול, אחראי פניות לקוחות יצור עמך קשר.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה