פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר בזמן של זיכוי כספי נושא התלונה:
רותם טל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏07 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תלונה נגד פלאפון חו"ל כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודשים אוקטובר-נובמבר שהיתי בדרום אמריקה. שירות הפלאפון היה גרוע ביותר וניהלתי שיחות חוזרות ונשנות עם המוקד בארץ אך ללא הועיל. הדבר גרם לי הוצאות כספיות גדולות בשל הצורך להתקשר בדרך אחרת וכן עגמת נפש בשל חוסר התקשרות עם הבית. לאחר שחזרתי לארץ וידאתי עם המוקדנים של פלאחול שאקבל החזר עבור כל השיחות למוקד והובטח לי גם פיצוי. הוברר לי כי ההחזר יוכל להתבצע רק עם קבלת החשבונית. לאחר קבלת החשבונית בתאריך 7.12.05 התקשרתי ונמסר לי שאקבל זיכוי של כ-130 ש"ח. להפתעתי ראיתי בחשבון הבנק שלי באינטרנט שחויבתי בסכום החיוב המלא ללא הזיכוי וכאשר התלוננתי באזני המוקדנים נאמר לי כי אקבל את הזיכוי רק בחודש הבא.
פניתי מספר רב של פעמים לפלאפון בטענה שיחזירו לי עוד החודש את הזיכוי המגיע לי. הדבר שהרגיז אותי יותר מכל זה חוסר ההתייחסות של החברה לפניותי הן הטלפוניות והן בכתב (שני פקסים).
גם עגמת נפש ואכזבה סוג הנזק :
החזר מיידי של הזיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה