פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
שווייצר אביתר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ב18.12.05 הגעתי לדוכן פלאפון על מנת לשדרג מכשירת ולאחר שהובהר לי שאין אפשרות לשדרג רק לרכוש מכשיר אחר ביקשתי לבחון מכשיר עם הטכנולוגייה bluetoothהנציג הראה לי מכשיר בשםmotorolaa840 שאלתי אותו אם הוא תומך באותה אפליקצייה והא כמובן אמר שכן ,אני לא מבין הרבה סמכתי עליו שהוא נציג פלאפון שמבין בתחום חתמתי ולקחתי 2 מכשירים,וכשהגעתי לביתי בחנתי את המכשיר יחד עם ספר היצרן,חשכו עיני לגלות שהמכשיר לא תומך באפליקצייה שבגללה רכשתי מכשיר בעלות 69 שח לחודש,באותו הרגע חזרתי לדוכן והראתי לו מה שגיליתי הוא נורא הצטער ואמר לי לא לבטל עיסקה כי הוא יציע לי מסלול שבו אני "לא ירגיש את המחיר של המכשירים עצמם"המסלול מסלול חיילים 25 אג' לכול היעדים לשני הקווים,אמרתי לו שאני לא חייל והוא המשיך להיתעקש ושאל אם יש לי מישהוא מהמשפחה חייל ,במקרה אחותי חיילת והא נורא שמח ,בקיצור לאחר יומיים הוא מתקשר אלי לומר לי שאין באפשרותו לבצע את הצעתו בשני הקווים כי"צריך להביא שני חוגרים"כעסתי מאוד וביקשתי לדבר עם האחראי מעליו הוא ניסה להניא אותי בדיבורים,ניתקתי את השיחה וחזרתי אל הדוכן וברוב חוצפה נאמר לי כי לא ניתן לבטל עיסקה לאחר שבוע ,רק עיסקה טלפונית .
"אף נציג של חברת פלאפון לא מוסמך לבטל עסקה למעט המנכ"ל"?!?!כך אמרו לי הנציגים,אני מאוד מבקש מנציג בעל סמכויות ליצור איתי קשר נמאס לי מכל הטירטור אני לקוח שמדבר ב700 שח לחודש במשך למעלה מ6 שנים,בחברת סלקום הציעו לפצות אותי על טעויות של פלאפון ובחברת פלאפון מתעלמים?!?!?
האם מכירת מכשיר יותר חשובה מהשרות?מותר לומר הכול רק בכדי למכור??
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
לאחר מספר רב של נסיונות לא הצלחתי לתפוס את אביתר (גם במספר הבזק המצוי אצלנו).הושארה לאביתר הודעה עם מספר שלוחה שלי לחזרה.
לכשיחזור אלי נבדוק את נושא תלונתו.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה