פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון עולים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
כללי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי ה- 24.01.06 התקשרה אלי נציגת פלאפון דוברת רוסית והציעה מבצע לעולים שבו מדובר במסלול 38 אג' לכל הרשתות. נאמר לי שאני גם מקבל בנוסף 3 יעדים ב 15 אג' ללא שום תשלום חודשי ובנוסף בתוך המשפחה ב 6 אג' כנל ללא תשלום חודשי נוסף. כמו כן במכשיר הישן שלי נתנו לי 250 דקות חינם ו 50 סמסים מתנה וגם לא נאמר לי שזה מצריך תשלום חודשי.בנוסף לכך היא אמרה שהמכשיר השני שאשדרג יהיה בהנחה של 50% מעלותו של הראשון. מאחר ושאלתי מספר פעמים כי אכן אין שום תשלומים חודשיים על שום דבר ממה שהם הציאו החלטתי להסכים לבואו של נציג לביתי. הנציג מצידו פתאום אמר שעל 3 היעדים ב 15 אג' אני צריך לשלם 9.9 שח בחודש וכמו כן על ה- 6 אג' במשפחה,
וגם המכשיר הראשון עלה 30 שח בחודש והשני 17.5 במקום 15 שח, כל זאת כמובן בניגוד למה שאמרה הנציגה בטלפון. לאחר שבכל מקרה החלטתי לסגור את העיסקה, התקשרתי למוקד לקוחות *166 בכדי להיות בטוח כי אכן כל התנאים שהוצעו לי תקפים, פתאום בשירות לקוחות נאמר לי כי אני צריך לשלם על המכשיר הקודם 9.9 שח בחודש על מנת לקבל את ההטבות שהובטחו לי בחינם.
וכמו כן שלושת היעדים ב 15 אג' הם רק ברשת פלאפון- דבר שכלל לא הוזכר על ידי הנציג.
בשורה תחתונה אני מאוד מאוכזב מהשידרוג כי התנאים שהובטחו לי לא נכונים כלל , וגיליתי כי אני לא יודע למי להאמין לנציגה שהתקשרה בטלפון , לנציג שהגיע לביתי או לשירות הלקוחות?! אם היו אומרים לי את כל האמת לגבי כל החיובים הנוספים כלל לא הייתי משדרג את המכשירים.
ונשאלת השאלה האם זאת מדיניות שמטרתה להטעות את הלקוח?
אני פונה קודם אליכם בדרישה לקבל את כל התנאים שהובטחו לי, דרישה שהיא לגיטימית מחברה גדולה האמורה לעמוד מאחורי מה שנציגיה מבטיחים ללקוחותיה.
בתודה מראש
מקס
כספי סוג הנזק :
מתן אותם התנאים שהובטחו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה יצרתי קשר עם מר פרידמן ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לרשותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו *166 או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה