פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
קנו מרילין שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ארנה, הרצליה כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 22/02/06 נכנסתי לתחנת השרות ב"ארנה" בהרצליה בנוגע לתיקון מכשירים שברשותי וכדי לשלם סכומים המגיעים לפלאפון על חשבון. קולי הוא רם, והפקידות הבינו שאני צועק ולכן סירבו לשרת אותי בטענה שהתפרעתי, ושלא ישרתו אותי יותר, הזמינו משטרה (לא נעצרתי בסוף והשוטר אף נכנס עבורי לתחנה וביקש את מכשירי הטלפונים שלי חזרה, וסירבו למסור לו). לא מספיק יחס משפיל זה, מנהלת התחנה מסרה לשוטר ליידע אותי שתצא הוראה מתחנה זו לכל הסניפים שלא ישרתו אותי. במקביל, לא הרשתו לי להיכנס חזרה לתחנת השרות, לכן לא יכולתי לאסוף את המכשירים שלי ולא יכולתי לשלם את החשבונות. היחס שקיבלתי הוא היה מתחת לכל ביקורת, ואני ממליץ לכם לצפות בסרט של מצלמת הביטחון כדי שתוכלו לראות בעצמכם את ה"התפרעות" שלי. מאז תקרית זו, אני נשאר ללא טלפון שמשרת עסקי במשך שנים רבות כלקוח פלאפון וללא "ביזנס נטו" כפי הצהרתכם. אני מעוניין רק לקבל את המכשירים שלי חזרה ולסגור את כל קווי הטלפון והחשבונות אצלכם. מהיום אני לא רק לא אמליץ יותר על שרות פלאפון, לא למשפחתי, לא לחברי ולא ללקוחות הרבים שלי, אני גם אספר את עוגמת הנפש שנגרמה בידי החברה. (הערה: בגין כל יום שהמכשירים אצלכם, הנני מחויב כספי על אחזקת קו, אך אנני יכול לקחת את המכשירים אפילו מרוב פחד שפן איעצר.
לאחר כשבוע, הצלחתי להכנס לפי בקשתי עם ליווי קצין הבטחון הראשי של החברה, על-מנת להסדיר ניתוקים, חובות וזיכויים. גיליתי לתדהמתי את דבר הבא: לפני כשנה, פקיד החברה זרק לי לעבר הדלפק מכשיר סלולרי חדיש עם מצלמה. כששאלתי את פשר הדבר, ענו לי שזו היא "מתנה כלקוח VIP". הוא רק ביקש דבר אחד, והוא שאחתום על טופס. שאלתי לכבוד מה הטופס, וענה לי הפקיד שהטופס רק מצהיר יציאה ממלאי. כלקוח שהאמין בחברה ששירתה אותו משך שנים רבות, חתמתי. רק עכשיו נודע לי כי זו למעשה הייתה הסכם מכירה ולא סתם "יציאה ממלאי" כפי שתואר לי על-ידי פקד פלאפון.
גם עלבון וגם נזק כספי נגרמו סוג הנזק :
מאוד הייתי רוצה להפגש בארבע עיניים עם מנכ"ל פלאפון פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
מר זעפרני טופל ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה