פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על נציג מכירות ובקשה להפסקת שירות של חודש ימים. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
החברה עצמה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי אור אני לקוח במירס המונה 34 מכשירים כיום.
לפני כחודשיים ביקשתי להפגש עם מוטי בכלר, נציג מכירות שלכם בכדי לבצע שינוי בשירותי הטלפוניה אצלי בעסק ולעבור ממירס אליכם (פלאפון).
ישבתי עם מוטי והראיתי לו שעל 34 מכשירים אני משלם (חשבונית הכי גבוהה) בסביבות ה 5,000 ₪.
לאחר שהבהרתי למוטי שאני מעוניין לחסוך יותר בעסק שלי ולייעל אותו, הוא הציע לי עסקה שבשורה התחתונה אמור החשבון שלי לצאת בסביבות: 3500-3800 ש"ח (בהבטחתו).
סיכמנו שאני אברר כמה מירס דורשים ליציאה וניתוק השירות שלהם, לאחר כמה ימים קיבלתי תשובה של בערך 60,000ש"ח. מוטי אמר לי שפלאפון ישלמו לי את הכסף הזה בזיכוי חודשי בחשבונית וחתמנו את הסכם השירות. לאחר כמה ימים שבאתי לשלם את הסכום הזה למירס, הם סירבו לקבל את התשלום בתשלומים אלא בתשלום אחד. מכוון שאין ביכולתי לשלם את כל הסכום בתשלום אחד ויתרתי על הרעיון והתקשרתי למוטי וביקשתי ממנו לבטל את העסקה. (לאחר שלושה ימים של פעילות עם מכשירי פלאפון). מוטי השיב לי "זה הולך איתם רק במלחמה תעשה קצת רוח והם יסכימו לעשות את זה בתשלומים, אם אתה רוצה אני אבוא איתך אליהם". אני סירבתי וביקשתי ממנו לבטל את העסקה, מכוון שאני בונה עוד עסק ב אור עקיבא וביקום, כך שאין לי זמן לכל הריצות האלה. אז הוא אמר לי מתי שיהיה לך זמן תתקשר אלי ואני אבוא איתך. לפני כשבוע קיבלתי את החשבונית ע"ס 7860.28 ₪. ואינני חושב שזה מה שמוטי הבטיח ולכן אני פונה אליכם. גם על המספרי טלפון שלי שהם: 0502323555 ו 0502323444 שילמתי 1200 ₪ שמוטי בכלל לא הזכיר שזה בתשלום.
אני לקוח שלכם מעל 12 שנה במס' לקוח אחר ואינני חושב שאני צריך לקבל יחס שכזה ואת ההרגשה הזאת שרימו אותי בכל העסקה הזאת. אני רוצה לנתק את מכשירי חברתכם אך לא לשלם סכום של 36,000 ₪ על חודש של שימוש. אני פונה אליכם בכדי לנסות ולהגיע לאיזה שהוא הסדר, אני מוכן לשלם קנס אך הגיוני על חודש שירות.
נזק כספי סוג הנזק :
להגיע להסדר תשלום הגיוני להפסקת שירות. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
פנייתך טופלה על ידי נציגנו באופן מלא.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה