פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת חיובים ללא הודעה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר טלפון סלולרי של חברת פלאפון, אשר השימוש בו ממומן ע"י המעסיק שלי. הופתעתי לגלות בדף החשבון של חברת כרטיס האשראי (אשר נשלח אלי בחודש פברואר), חיוב של חברת פלאפון עבור תקופה דצמבר 2005 (לצערי לא יכולתי לדעת על כך מוקדם יותר, כיוון שחברת פלאפון החליטה באופן חד-צדדי להפסיק לשלוח חשבוניות ).

בעקבות פנייתי למוקד השרות, נערכה בדיקה בחברת פלאפון שנמשכה מספר ימים, אשר בסופה הודיעו לי שהמעסיק החליט להפסיק לממן חלק משרותי התוכן, ולכן חוייב כרטיס האשראי שלי.

כאשר מחאתי על העובדה שהשינוי נעשה ללא ידיעתי, הופנתי להעביר את התלונה בכתב לפניות לקוחות.

בעקבות תלונתי בכתב, חזר אלי האחראי על פניות לקוחות מטעם המנכ"ל וטען שחברת פלאפון אינה רואה בי לקוח, ולכן אינה מחוייבת ליידע על השינויי. לא הצלחתי לשכנע אותו שאני צד בעיסקה המשולשת, מעצם העובדה שכרטיס האשראי שלי חוייב. יתרה על כך, דרישתי לקבל מהחברה את תשובתה בכתב, נתקלה בסרוב עיקש (למרות שפנייתי נעשתה בכתב על פי נהלי החברה).
אבקש לדעת אילו שרותי תוכן אינם ממונים יותר ע"י המע פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
מר בקל טופל על ידי נציג חברתנו נמסרו לו תשובות בנושא והופנה לאיש הקשר של הארגון אליו משתייך. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה