פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שביקשתי לבטל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ביקשתי לבטל את כל החיובים החודשיים שהיו לי בחברת פלאפון, לאחר שנה הסתבר כי ביטלו לי את שירות הביטוח ושירות של יעדים מוזלים בסך 5 ש"ח בחודש לא ביטלו.
לאחר שנה שקיבלתי חשבונית ראיתי כי ממשיכים לחייב אותי על השירות. שהתקשרתי לברר מדוע זאת אמרו לי מנהלים בכירים בחברה כי אין בקשה כזו מבחינת השירות היחיד שביקשתי לבטל הוא רק הביטוח ולכן אינם מוצאים לנכון לזכות אותי. בנוסף הפילו עלי את האחריות לבדוק את החשבוניות הנשלחות אלי, אבל אני לא מקבלת חשבוניות - אמרתי להם, והם טענו שזה גם באחריותי לבדוק מדוע.
מוזר אני מבקשת לבטל חיוב, חברת פלאפון לא מבטלת זאת ואני אשמה.
האם באחריותי לוודא כי ממלאים אחרי בקשתי???
התאכזבתי מכך שחברה גדולה כפלאפון מתנערת מאחריות.
ביקשתי מהם להאזין לשיחה בה ביקשתי לבטל את השירות והם מצידם לא מוכנים בטענה כי אין באפשרותם להאזין לשיחה .
מצד אחד לא מוכנים להחזיר לי את כספי - הרי במשך שנה חייבו אותי על השירות למרות בקשתי לבטלו.
מצד שני גם לא מוכנים להוכיח לי שביקשתי אחרת...
אני רואה את המקרה הנ"ל כניצול, בתור לקוחה וותיקה של החברה, לא העליתי על דעתי שחברה גדולה כפלאפון תתייחס כך ללקוחותיה .
מדובר בסה"כ בעשרות שקלים שאותם הם לא מוכנים להחזיר לי כי בחודשים האחרונים הקו שלי אינו מדבר ולכן כנראה לא משתלם להם.
אם היה מדובר בסכום גבוהה או היה יותר קל לשים לב לחיוב, אך מדובר בסכומים קטנים שגם לא כל חודש חייבו אותי כי הם העבירו את החיוב לחודש אחרי, בנוסף לא שלחו אלי את החשבוניות, אז איך אני ישים לב לכך???
כשסוף סוף שלחו לי את החשבונית ובעקבות כך פניתי אליהם, נראה כי מאוחר מידי לטענתם החוק עומד לצידם (זאת טרם בדקתי).
דרך קלה לעשות כסף!
מה עם הוגנות? מה עם יושר? מה עם חמת הספק?
אני אומנם הפסדתי עשרות שקלים אך פלאפון הפסידה אותי בתור לקוחה שלהם ועוד רבים אשר שמעו וישמעו את הסיפור ויבינו שיש עוד חברות סלולאר בשוק אשר מעניקות שירות הוגן ואדיב ללקוחותיהם להבדיל מחברת פלאפון.
כספי סוג הנזק :
להחזיר את כספי במלואו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר. אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
מיכל שלום
מאחר ולא מצוין מספר הפלאפון לא נוכל להתייחס לתלונה הספציפית.
אנא פני אל מוקד השירות בטלפון 03-5727722
בברכה
פלאפון תקשורת בע"מ
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה