שירות לקוי |
נושא התלונה: |
שטרית מורן |
שם/כינוי: |
יום שלישי 21 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר פאלפון מסוג LG820 וזהו המכשיר השלישי שלי בפאלפון. את המכשיר קניתי בגלל שהפאלפון הקודם דרש תיקון גבוהה בסכום שניתן לרכוש מכשיר חדש. את המכשיר קניתי אצל עמדת המכירה בקניון לב חדרה בעסקה לעובדי קניון. במסגרת העסקה המוכרת הציעה לי ביטוח עסקי ולדבריה הוא כולל הכול..הכול כולל בטריה, גניבה או אובדן. כעת כשהמכשיר בן שנה עלי לקנות בטריה, אך הייתי שקטה כי ידעתי שיש לי ביטוח ולא אצטרך לבצע הוצאה כספית גדולה. העדפתי לעשות ביטוח היות ואני סטודנטית ורציתי להימנע מהוצאות מיותרות, לקח שלמדתי מהמקרה עם הפאלפון הקודם. אמש בשירות הלקוחות בנתניה ציינו בפני שהבטריה שבורה ועלי לקנות חדשה. שאלתי לפחות חמישה פעמים אם זה מסוכן שאשתמש בפאלפון, כיוון שנציגת השירות רחלי חי אמרה שהבטריה נפוחה. מנהל המעבדה היה האדם האחרון ששאלתי לגבי זה והוא ציין שכן הבטריה נפוחה ועלי להחליפה. באמת תודה שהוא אמר את זה לאחר ששאלתי את כל מי שרק אפשר. אני מיואשת ופגועה, יתרה מזאת יצאתי בנזק כלכלי. אני עדיין משלמת על הפאלפון הקודם, על הפאלפון הנוכחי, על הביטוח ועשיו גם על בטריה חדשה??? שיקרו עלי כדי למכור לי פאלפון ואני הייתי בטוחה שביצעתי עסקה טובה! עניין הביטוח הוא שגרם לי לרכוש מכשיר ברשת פאלפון ולא בסלקום באותה העת, ואני מרגישה שרימו אותי! מה שווה הביטוח אם הוצאתי כל כך הרבה כספים והוא לא מכסה מקרה כמו זה.. מה אתם כחברה עושים למען הלקוח??? מציעים לי בטריה לא מקורית של המכשיר ב-99 שקלים? איך אתם נראים? חברה כה "משוכללת"... "מתקדמת"??
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיתנו לי בטריה מקורית של LG חדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|