פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
קוראים לי אלי וקנין, אני גר בנתיבות ורציתי לדווח לכם ולקבל את עזרתכם בנושא חיוב שלא כדין של חברת פלאפון.

אני עובד בשב"ס ומתוקף עבודתי קיבלתי מכשיר נייד מחברת פלאפון שזכתה במכרז

יש לציין שעל המכשיר אני משלם מחיר מלא.

יוצא מזה שהלקוח של חברת פלאפון זה שב"ס, ואני נחשב בתור המנוי של המכשיר.

מתוקף תפקידי כסוהר זכיתי להישלח בתאריך 19.08.2012 יחד עם עוד 48 סוהרים למסע לפולין, לפני המסע לפולין נערכו לנו מספר ימי עיון בנוגע לאופן ההתנהלות לקראת הטיסה וכיוצא בזה, בין ההדרכות שנערכו לנו דובר גם על ההתנהלות של שיחות מוזלות של חבילות חו"ל.

אני בתור אחד ממושמע התקשרתי לחברת פלאפון על מנת לבצע סינון שיחות בכדי שאני לא יקבל שיחות ולא יבצע שיחות לא רצויות, אלא רק לקבל ולהתקשר לאישתי.

ואת ההליך השני של הפעלת חבילת חו"ל ביצעתי דרך האפליקצייה בפלאפון בשם:

sim toolkit, יש לציין שחברת פלא שניפקה לי את המכשיר ניפקה לי אותו עם האפליקצייה הזאת כשרות מובנה במכשיר ולא אני זה שהורדתי את האפליקצייה.

בתאריך 26.08.2012 חזרתי לארץ מהמסע לפולין בידיעה שחשבונית של אותו חודש תעלה לי במקצת אבל לא באופן שבו ראיתי.

עברו חודשיים ובתאריך 15.10.2012 קיבלתי הודעה מחברת פלאפון שיש לי חוב ואני צריך לפנות אליהם בכדי להסדיר את החוב, התקשרת לחברת פלאפון ולאחר חצי שעה שלא ענו לי התייאשתי וניתקתי, יום אחרי בתאריך 16.10.2012 ניתקו לי את הקו, יש לציין שבמהלך החודשיים שבין הטיסה לניתוק הקו אף אחד לא פנה אליי,דיבר איתי או אמר לי שיש חוב.

התקשרתי לחברת פלאפון שוב בכדי לראות על איזה חוב מדובר,ולאחר זמן לא מבוטל ש"התייבשתי" על הקו ענתה לי נציגה שאמרה לי שיש לי חוב של כ-4150 ש"ח, שאלתי אותה לפשר החוב והיא אמרה לי בגין שיחות לחו""ל שביצעתי, הסברתי לה שעשיתי שירות חיסכון חו"ל אבל היא בשלה אמרה לי שלא ביצעתי ועליי לשלם את החוב,חזרתי וטענתי למה אף אחד לא פנה אליי שיש חוב במהלך החודשיים שחלפו היא אמרה שזה לא מתפקידה של חברת פלאפון ועליי לעקוב אחרי ההוצאות שלי אמרתי נכון, אבל בכדי לעקוב אחרי משהו אני צריך לראות את זה, וזה המקום לציין שלא נשלחו לי חשבוניות ולא ראיתי כאילו ( לטענתם נשלחו חשבוניות לרחוב השלום 48/2 ב"ש למרות שאני גר כבר כמעט שנה בנתיבות) , כמו כן לטענתם במהלך שהותי בחו"ל נשלחו לי פעמיים הודעות לגבי אופן לא תקין של ניהול שיחות יקרות בחול,למרות שאני לא קיבלתי אף הודעה, "ונגיד" שאני קיבלתי הודעות שאני משתמש בשיחות לא מוזלות בחו"ל והתעריף הוא יקר, לא הייתי עושה איזשהוא מעשה על מנת לשנות את זה? פונה לחברת פלאפון לעזרה? האומנם יש בידי כסף מיותר? או שאני יתקשר כמעט 230 דקות שיחה למרות שאני "יודע" "וקיבלתי" הודעות על כך שאני לא במסלול חיסכון?

לאחר שחברת פלאפון עשתה איתי חתול ועכבר לגבי אופן ההתקשרות שלי ושל אחותי מולם, הגעתי למרכז שירות בב"ש על מנת לבדוק את פשר העניין, ניהלתי שיחה עם נציגהשירות והראתי לה את המכשיר ואת שירשור ההודעות שקיבלתי מפלאפון ושם לא הופיעה אף הודעה שבה הם מעירים את עיניי לגבי שיחות שלא במסגרת חיסכון חו"ל. שלה לא היו תשובות היא קראה ל"אחראי" שלה שגם לו לא היו תשובות והם פתחו קריאה לבקשת זיכוי או איך שלא יקראו לזה, כעבור שבוע שאחותי שלחה מכתב לקשרי לקוחות של פלאפון ואף אחד לא חזר, התעניין,

יצרנו קשר טלפוני עם החברה לאחר בין חצי שעה לארבעים דקות שחיכנו על הקו הועילה בטובה נציגת פלאפון לענות.

הסברנו לה בקצרה (לא כמו במכתב זה) את העניין והיא אמרה לנו שנשלחה בקשה לזיכוי ואם אני ישלם את ההפרש בין החשבונית למה שאני צריך לשלם בפועל יוחזר לי הקו, אחותי שהייתה על הקו איתנו אמרה לנציגה: אם הוא משלם את סכום ההפרשים שנע על 90 ש"ח בערך מוחזר לו הקו? היא אמרה כן,אז אני חשבתי לתומי שסוף סוף יש מישהו שמבין עניין עם ראש על הכתפיים אבל בכל זאת היה קשה לי להאמין אז חזרתי באוזני הנציגה ושאלתי: אני רוצה להבין אם אני משלם את 90 השקלים עכשיו מוחזר לי הקו ואין לי חוב ??? היא אמרה כן אתה משם ובעוד כ-20 דקות יוחזר לך הקו.אז שילמתי.

עובר שבוע ונציגת שירות לקוחות של פלאפון מתקשרת ואומרת לי זה בקשר לתלונה שלך אמרתי לה זה מאוחר טיפלו לי כבר בנושא אבל תודה בכל זאת, היא אמרה במה טיפלו לך יש לך חוב של 4100 ש"ח בערך אמרתי לה שזיכו אותי היא אמרה לאחר בדיקה לא נמצאתי ראוי לזיכוי ואני חייב בתשלום.

אמרתי לה לא יכול להיות יש לי חשבונית של של 4120 לערך לפני כל השיחות הללו, ולאחר שקיבלתי את הזיכוי מופיעה לי חשבונית של 90 ש"ח ושאר הסכום מופיע בזיכויים, היא אמרה שלא יכול להיות אמרתי לה שיש בידי את שני החשבוניות אז היא אמרה שזה חיוב שעבר לשב"ס והתבלבלה בתשובתה יש לציין שברשותי נמצאות שני חשבונית אחת של מלוא הסכום ואחת של לאחר הזיכוי את שתיהם אני הורדתי ושמרתי מאתר פלאפון. לאחר שראיתי שאין לאן להגיע עם הנציגה שראתה בי בתור אוייב החברה ולא בתוא לקוח אמרתי לה תודה רבה ואני לא מתכוון לשלם על טעות שלכם,היא אמרה תודה רבה ושיא תעביר את זה למחלקה המשפטית וניתקנו את השיחה.

לידיעתכם אני נשוי טרי וסכום של 4000 ש"ח הוא סכום לא מבוטל בשבילי התייאשתי מלנהל מערכה אל מול מפלצת כמו חברת פלאפון שלא בוחלת באמצעים בכדי לדרוס ולרמוס.אולי אתם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה הזאת.

לעזרתכם אודה: וקנין אלי

נ.ב: מצ"ב 2 החשבוניות שנשמרו מאתר פלאפון אחת עם מולא הסכום ואחת לאחר הזיכוי.

עלבון וכספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה