פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בפרטי תוכנית, יחס מזלזל וחוסר טיפול נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת פלאפון שלום,
בתאריך 14.11.2012 יום רביעי הגעתי לסניף של רשת פלאפון בעיר אילת, כדי לפתוח את הפלאפון שברשותי ל SIM זר, וזאת כיוון שרציתי לנייד את המספר לחברה אחרת. נציגה בשם שיר ונדר קיבלה אותי והציע לי להישאר בחברה תמורת 89 שקלים. לאחר מכן היא אמרה לי כי יש לי אפשרות לשדרג את המכשיר שיש לי. ההצעה הייתה שאקבל את המכשיר תמורת 34 שקלים למשך 12 חודשים, כלומר המכשיר היה צריך לעלות לי כ400 שקלים ותשלום של 139 שח לחודש, אותו הסכום ששילמתי עד עכשיו ושלמעשה בגללו רציתי לעזוב. העסקה הוצעה ובוצעה יחד עם אבא שלי שהיה בטלפון.
בפועל, לאחר קבלת החוזה וקריאתו לעומק ראיתי כי נכתב שהעסקה היא למשך 36 חודשים במחיר של 39.90 שקלים לחודש כבור המכשיר החדש. באותו הרגע יצרתי קשר עם מרכז השירות של פלאפון. נאמר לי כי הם לא יכולים לעשות כלום כי העסקה בוצעה במרכז שירות ומכירה. יש לציין כי שעות פתיחת הסניף באילת הוא בימים א-ה מ10 בבוקר עד 17 שכמובן הם שעות לא נוחות במיוחד לאנשים שעובדים ולומדים. בידיעה שיש לי שבועיים ימים מיום ביצוע העסקה הגעתי למרכז השירות ביום שני ה19.11.2012 כדי לבצע ביטול. המענה מצד הנציגה שיר היה שאכן היא עשתה טעות בעסקה ובמקום 12 חודשים כמו שהובטח נכתב 36 חודשים, והפנתה את הבעיה שלי למנהלים שלי ואמרה כי יצרו איתי קשר. בינתיים יצרתי שוב קשר עם מרכז שירות לקוחות מספר פעמים כדי שיעזרו לי וכדי שיצרו קשר עם הסניף באילת. נאמר לי כי הם לא עונים להם לא טלפונית ולא במייל. משראיתי שעדיין לא מתקשרים אליי מהסניף באילת, הגעתי היום ביום רביעי ה21.11.12. המנהל לא היה שם, והבחורה שטענה שכרגע היא על תקן המנהלת אמרה שהיא לא יכולה לעזור לי כיוון שהיא לא מסכימה לבטל עסקה כי השתמשתי בטלפון. ביקשתי שתיצור קשר עם המנהל כיוון שאני סתם מטורטרת ושתטפל בבקשה שלי. היא לא הסכימה והפסיקה להתייחס אליי. שוב התקשרתי לשירות לקוחות והייתי איתם כ45 דקות בפלאפון ובזמן שהייתי איתם בשיחה הם התכתבו עם הנציגה שטיפלה בי שיר. לאחר שבטלפון אמרו שאין לה יותר מה לעשות ולגשת למנהלת הנוכחית שנמצאת שם ניתקתי וניגשתי לשיר, היא התנערה אמרה שאין מה לעשות ולגשת ליעל. ניגשתי חיכיתי והיא פשוט לא התייחסה אליי, הייתי בשבילה אוויר והיא לא הסכימה לעזור לי. לאחר מכן פניתי באותו היום עוד פעמיים למרכז השירות. בפעם השנייה לאחר שיחה של שעה אמרו שיחזרו אליי. לאחר שלא חזרו התקשרתי בפעם השלישית ולאחר שיחה של 45 דקות שוב אמרו שיחזרו אליי. הפעם באמת בשעות הערב טלי המנהלת התקשרה ואמרה לי כי הסניף של אילת פשוט לא עונים לה ואין מנוס מלבוא לשם שוב מחר 22.11.2012 ולבקש את המנהל. כלומר פעם שלישית לבוא לשם ולבזבז את זמני שם, בתקווה שיבינו אותי, יעזרו לי ויתנו לי מענה הולם המביע את רצוני כי כרגע כלקוחת פלאפון כבר 10 שנים אני פשוט סובלת.
כמו שאמרתי המנהלת יעל לא הסכימה לבטל עסקה כיוון שנעשה שימוש בטלפון. בחוזה כתוב במפורש כי ניתן לבטל עסקה עד שבועיים מיום העסקה. כרגע כבר עבר שבוע ומטרטרים אותי ומתייחסים אליי בצורה מחפירה.
בנוסף, אני שואלת, כיצד ניתן לא להשתמש במכשיר? איך אני אמורה ליצור קשר עם מרכז השירות? מלבד זאת אנו נמצאים בתקופה של מצב ביטחוני לא שקט, האם אפשר להיות עכשיו מנותק? במיוחד שכל הסיפור כבר נמשך יותר משבוע? האם בכוונה מושכים את הזמן כדי שיעברו שבועיים? האם זה בסדר מבחינתכם לשלוח לקוחה הביתה עם דמעות בעיניים?
היחס בסניף אילת מצד ההנהלה פשוט מזוויעה, במיוחד כשנוצרת בעיה. בנוסף שעות הפעילות נורא לא נוחות ובתור מקום שנותן שירות הוא טעון שיפור.
עלבון, סוג הנזק :
ביטול העסקה, פיצוי על עוגמת הנפש, העלבון ובזבוז הזמן על חשבון עבודה ולימודים פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה