פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר פגום נושא התלונה:
איילון תמר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי לבני עם גיוסו מכשיר "גלקסי 1", לפני כשנה וחצי עם התחייבות למכשיר ל3 שנים. חלפומס' חדשים והתגלתה בעייה במכשיר מדגם זה שהוא "שורף בטריות" הבטריה לא מחזיקה יותר משעה מכסימום ואז מתרוקנת. הטלפון היה "בתיקון" בני טורטר, אך הבעייה ידועה, דגם זה פגום ולא ניתן לעשות דבר. בני חייל קרבי , בתפקיד מפקד זקוק לטלפון כל הזמן, גם כמובן לשוחח עם הבית. תמיד אין לו בטריה.
הייתי עם בני בסוכנות בכפר סבא. איש השירות היה מאד אדיב כמיטב יכולתו. אך מדיניות פלאפון, לא לאפשרת הפסקת תשלום בגין המכשיר הזה שהם מודים ומודעים לבעיתיות שלו. לכן לא הייתה לי ברירה אלא רכשתי מכשיר אחר,כי בני לא יכול להיות ללא טל' תקין, אך עדיין משלמת 127.48 ש"ח לחודש כאשרי ש לי עוד 15 תשלומים! נכון אני מקבלת החזרים וכל מיני הטבות בעבור הטלפון החדש. אבל חשה מרומה ואני בטוחה שעוד אנשים כמוני שרכשו מכשיר מסוג זה "תקועים" איתו כי לפלפון קשה לוותר על התשלומים, גם כאשר הם מודים שזוהו מכשיר בעייתי. דבר זה מגדיל לי באופן משמעותי את התשלום החודשי בעבור השימוש במכיר. אודה לכם על טיפול בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול התשלומים בגין המכשיר הישן הפגום. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה