פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מכשיר שהוזמן לפני יותר מחודש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחודש הזמנתי דרך הקיבוץ שלי במסלול לקוחות עסקיים מכשיר סמסונג גלקסי S3 בצבע לבן.
את המכשיר הייתי אמורה לקבל בתאריך ה 27/11/12 אך השליח הגיע אלי רק ביום שני לפני שבוע. השליח הגיע עם מכשיר בצבע כחול (הזמנתי לבן). בבדיקה שלו מול החברה נאמר לו כי יש במלאי מכשירים לבנים. השליח אמר בזו הלשון"מחר אחזור אליך עם המכשיר שהזמנת בצבע לבן". מאז לא שמעתי ממנו ולא מהחברה. בבדיקה שלי מולם, ביטלו לי את השליחות אך לא יצרו איתי קשר לשליחות חדשה.
מה הבעיה?
אני לקוחה עסקית ולכן לא יכולה לדבר איתם ישירות אלא דרך גורם שלישי שבמקרה שלי עסוקה בכ 250 אנשים מהקיבוץ (ובלא מעט בעיות יש לציין).
המצב כרגע- אין לי מכשיר, על אף שהזמנתי לפני יותר מחודש, חברת פלאפון לא יצרה איתי קשר ואני לא יכולה ליצור איתם על דעת עצמי.
אהה ושכחתי לכתוב, חלקם גם שובתים עכשיו..
יש לציין כי גם דרך נציגת הקיבוץ נעשו מאמצים להבין מדוע אני לא מקבלת את המכשיר, אך כנראה ללא הועיל.
הצטרפתי לחברה בחודש האחרון ואני מצטערת על הצעד הזה, נציגי החברה "זורקים" אותי מאחד לשני כשאף אחד לא נותן מענה (אני חוסכת מכם את השעות הרבות ששרפתי בטלפונים אליהם, את כמות הניתוקים ברגע שענה לי נציג שירות וכו'..)
בזיון, אין מילה אחרת.
עגמת נפש סוג הנזק :
שליח שיגיע אלי ב 24 שעות הקרובות עם המכשיר שהזמנתי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה