|
|
|
|
|
|
חיוב על החלפת מכשיר שנשלח לתיקון במסגרת הסכם תיקונים ללא חיוב ללא אישור הלקוח |
נושא התלונה: |
יום שני 30 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בקצרה:החלפתי עם אחת העובדות מכשיר.המכשירים רשומים על שם העובדת.אותה עובדת שלחה מכשיר לתיקון במסגרת הסכם תיקונים חינם שיש לחברה שלנו עם רשת פלאפון.הם לא הצליחו לתקן והחליטו להחליף מכשיר ללא אישור בעל המכשיר וחייבו את חשבוני ב400 שח כשעליתי על כך והתלוננתי שלא אישרתי את החיוב הם אמרו שאין להם תעוד של החיוב ומה שקרה ולפיכך משהו צריך לספוג!מי שמחזיקה במכשיר לא מוכנה לשלם ואני שהמכשיר רשום על שמי לא מוכנה כיון שלא קיבלו את אישורי ביקשתי זיכוי אך אינם מוכנים לתת לי נשמע הזוי? כן ככה היום עושים כסף בחברות הסלולאר.בהתערבות החברה שלנו הובטח זיכוי.המתנתי ומי שלא ראיתי שזה קורה פניתי והם אמרו לי שזה יקח זמן הם צריכים לפתוח קריאה למחלקת הונאה כמה זמן אמתין? כמה? אין להם מושג אמרו שאחכה עד שיתקשרו אלי.
אמרתי שאיני מוכנה ואני רוצה עכשיו או זיכוי כספי על החיוב שלא בצדק ופיצוי או שדרוג למכשיר מתקדם ללא עלות.ושוב הם אמרו שאין אפשרות. אמרתי להם שאני מחכה לתשובה תוך 3 ימים במידה ולא אקבל מענה אני פונה עם פניה זו למחלקת תלונות בכל מדיה אפשרית אך זה לא עניין אותם והם לא חזרו אלי. מיותר לציין כמה ויכוחים וכמה פעמים דחו אותי ואמרו שיחזרו וזה לא קרה וכמה שעות בזבזתי ואנרגיה וזה לא עזר
מה אגיד לכם אני האזרח הקטן מרגישה כ"כ חסרת אונים ומנוצלת.אנא!!!!!!!!!!!!!עזרו לי לפתור את הבעיה
מספרי הוא ברשת פלאפון המסתיים ב308
אודה מאוד
רבקה אלנקוה
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצוי על עוגמת נפש או שדרוג למכשיר מתקדם ללא השתתפות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|