פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות במרכז שירות. עוגמת נפש+ בבוז זמן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להתלונן על שירות הלקוחות בסניף אשקלון.
בתאריך 24.12.12 הגעתי למרכז השירות על מנת לקבל שירות טכני- בדיקת תקינות סוללה שבאחריות. כשהגעתי לסניף הגעתי לנציגה ממיינת ששאלה אותי למה הגעתי לאחר שהסברתי לה מה התקלה הביאה לי מס' תור... לאחר כ 45 דק' המתנה הגעתי לנציגת שירות שהודיעה לי שלמרכז יש טכנאי אחד שהיום הוא חולה ואינו בעבודה . ואם אני מעוניין בשירות עליי להפקיד את הטלפון והסוללה ל3 ימים לצורך בדיקה!!
1. איך יכול להיות שמרכז שירות אזורי שרוב המהות של הקיום שלו זה תיקון מכשירים ( הרי את השאר אפשר לעשות בטלפון או באינטרנט) אין טכנאי??
2. מדוע עליי להפקיד את המכשיר ל 3 ימים לצורך בדיקה פשוטה?
3. מדוע הנציגה בכניסה למרכז השירות לא הודיעה לי שאין טכנאי והציגה בפניי את האפשרויות?? יכולתי לחסוך זמן המתנה יקר!!!
הנציגה הציעה לי לבוא ביום רביעי ולבדוק האם הטכנאי יחזור מחופשת המחלה

בתאריך ה 26.12.12 הגעתי למרכז השירות ושאלתי את נציגת השירות בכניסה האם הטכנאי נמצא היום לדבריה הוא לא נמצא היום אך כדאי שאבוא למחרת הוא יהיה.
בתאריך 27.12.12 לאחר סיום עבודה שוב עברתי במרכז השירות ואז התברר לי שהוא סגור!!!! מהשעה 16:00 לצורך עבודות תחזוקה !!!???
למה לטרטר בנאדם ולהגיד לו לבוא למחרת כשהיא יודעת שהוא יהיה סגור???? מרכז השירות לא נמצא " מתחת לביתי" וכל הגעה דורשת נסיעה מיוחדת !!!
זה לא התייחסות ללקוחות ולא שירות!!!! להגיע 3 פעמים בלי לקבל התייחסות
לטיפולכם ותגובתכם אודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה