פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על גלישה בפלאפון בחו"ל ללא הצדקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
Licensed psychologist - Sheba Medical Center סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי עינת חלד ואני לקוחת חברת התקשורת פלאפון מזה 6 שנים. אני מצויה במסלול שיחות ומסרונים ללא הגבלה ובנוסף גלישה באינטרנט של עד שלושה מגה.

בתאריך 19/12/12 שוחחתי עם נציג שירות לקוחות בפלאפון לגבי גלישה באינטרנט בעת ביקורי בלונדון בתאריכים 20-24/12/12. התברר לי כי יש לי אפשרות לשלם עבור חבילת גלישה סכום של 100 שקלים. הודעתי לנציגת השירות כי אני לא מעוניינת בחבילה זו וכי לא אשתמש בשירותים של 'פלאפון חו"ל' אלא אגלוש רק באמצעות חיבור אינטרנט אלחוטי חינמי, במידה ויתאפשר.

לצערי, נציגת שירות הלקוחות לא הביאה לידעתי כי אם אין ברצוני להשתמש בשירותי האינטרנט של 'פלאפון חו"ל', עלי לציין בפניה מפורשות כדלהלן: " אבקש לחסום את שירותי פלאפון חו"ל". הסתבר בדיעבד כי החמצת מימרה זו לאוזניה, הביאה להישארות תוכנית האינטרנט של החברה על כנה, לכאורה, כאילו הבעתי בפניה נכונות להשתמש בשירותי החברה.

בפועל, בעת ביקורי בלונדון עשיתי שימוש בשירותי האינטרנט האלחוטי במלון בו שהיתי וכן בשירותי אינטרנט אלחוטי ברחובות העיר, כשהדבר התאפשר. כאשר יש להדגיש כי מעבר לכך לא גלשתי באמצעות המכשיר הנייד. ביום השלישי לביקורי קיבלתי מסרון מחברת פלאפון בזו הלשון: "לקוח יקר, זוהה שימוש בשירותי גלישה בהיקף גבוה מהרגיל ממכשירך". כאשר יצרתי קשר מייד עם שירות הלקוחות הודיעו לי כי, כאמור, הייתי חייבת לעשות שימוש במילה "לחסום" מול המוקדנית על מנת להשיג את מבוקשי ולא לזכות בשירותיהם. בין כך ובין כך, נאמר לי כי חויבתי בסכום הגבוה מ-500 שקלים בגין שימוש בשירותי האינטרנט של החברה. כדי לחסוך הוצאות נוספות, דרשתי מיד "לחסום" את המכשיר לשירותי פלאפון וכך אכן נעשה. לאורך המשך טיולי נעשה שימוש בשירותי האינטרנט האלחוטי של בירת אנגליה באין מפריע, וזאת על אף "החסימה".

עם שובי לישראל מספר ימים לאחר מכן, ביקשתי להתלונן על השירות שקיבלתי. לאחר שנציגי חברת פלאפון הקשיבו להקלטת השיחה ביני לבין המוקדנית טרם הנסיעה, נטען בפני כי אני בכל זאת מחויבת בסכום הנקוב על אי שימוש בשירותיהם. החיוב נומק באומרם ש"נציגת שירות הלקוחות אינה מחויבת לומר לי שעלי לציין מפורשות שיש "לחסום" את השירות לחו"ל, וזאת על אף שהתרעת במילים אחרות שאינך מעוניינת להשתמש בשירותי האינטרנט של חברת פלאפון".

מיותר לציין כי אני מוצאת נימוק זה רפה ומגוחך. לאור זאת, בשל עוגמת הנפש שנגרמה לי, ובשל מה שאני מוצאת כהונאה צרכנית של חברת פלאפון, אני דורשת מחברת פלאפון את מלוא הסכום שבו חויבתי. עוד אין צורך להדגיש כי אבד לי אמוני בחברה זו וכי בשעה שיושב לי כספי, אעבור לחברה אחרת, אמינה יותר.

עיניי נשואות לעשיית צדק במקרה מצער זה, ומבחינה זו השבת מלוא הסכום ימצה את דרישתי. משרד התקשורת והמשרד להגנת הצרכן פועלים ללא הרף על מנת לסייע ללקוחות מול תאגידי תקשורת גדולים ותורמים למיגורם של חיובים לא מוצדקים ומופקעים מהצרכן.

לא אשקוט עד שלא תיפתר הבעיה והעוול יתוקן.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה