פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לבקשה לניתוק מהאינטרנט (נטסטיק מודם) נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אורי אייאסו אני מחובר לשרות האינטרנט של חברת פלאפון (מודם נטסטיק) מיזה שנה שלמה אני מנסה להתנתק ואני פשוט נתקל במחסום של ביורוקרטיה קשה אם בשרות הטלפוני שמבטיחים שיחזרו אליי תוך 3 שעות ולא עושים זאת וגם בשרות הרכישה שטוענים שרק טלפונית אני יכול להתנתק ושהם לא רשאים לעשות זאת.כך או כך מה-30.1.2013 לקחתי את הנושא צעד אחד קדימה והתעקשתי להתנתק אבל שוב אני מוצא את עצמי ממתין כשעה לצלילי ההמתנה של פלאפון ועד שמיהוא עונה ושומע את הטענה שלי מיד הוא מבקש שיחזרו אליי הם חוזרים אליי אחרי המון שעות או יום למחרת ואיך שאני עונה אני מקבל ניתוק בפנים כך הם מנסים לייאש אותי במשך שנה שלמה ןלאחרונה יש לי גם הוכחות מוקלטות אנא מכם תנסו לעזור לי ואני גם בטוח שיש עוד כמה קורבנות כמוני לטיפולכם המון תודות.
הכל סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה