פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה של לקוחות ע"י גביית תשלום בגין שימוש אפליקציות ללא ידוע כי הן בתשלוםiv נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים החליפה החברה בה אני עובד ספק סלולרי ועברה מאוראנג' לפלאפון. ביום ההחלפה נפגשתי עם נציג שרות של פלאפון שמסר לידי את המכשיר החדש וסקר בפני את תנאי העסקה לה צורפתי במסגרת ההסכם עם החברה בה אני עובד. במהלך הסקירה נאמר לי כי העסקה כוללת 5GB גלישה חינם ו5000 דקות שיחה ו5000 SMS בקיצור הכל חופשי. בסיום הסקירה נאמר לי כי עלי לחתום על הוראת קבע שתופעל רק במקרה ואחרוג ממכסת הנפח/זמן שיש בעסקה. עלי לציין שגם במסגרת החברה הקודמת חתמתי על הוראת קבע כזו ומעולם לא חוייבתי. לכן חתמתי על הוראת הקבע. ב 20 לפברואר כאשר בדקתי את חיובי כרטיס האשראי של גילתי כי חוייבתי על ידי פלאפון בסך 40.96 ש"ח וכבר יש חיוב נוסף על סכום זהה שאמור לרדת מחשבוני בחודש הבא מיד התקשרתי לאיש הקשר בחברתנו שדיווח לי שכמו אחרים בחברה הפעלתי בטעות אפליקציות שמופיעות על המסך אחת של GPS והשניה של מוזיקה שהשימוש בהם כרוך בתשלום שאינו כלול בעיסקת ההכול כלול. מיותר לציין שלא עשיתי שימוש ב GPS שלהם אני מנווט עם WAZE ובטח של שמעתי מוזיקה מאפליקציה של פאלאפון. כנראה שהשימוש כביכול נבע מלחיצה בטעות על האפליקציה ,כמובן שאין כל התראה כי השימוש כרוך בתשלום. בעצת איש הקשר פניתי לשימור לקוחות של חברת פלאפון ושם נמסר לי שאפשר לסגור את הגישה לאפליקציות שבתשלום, אך זה יעשה מעתה ואילך, לגבי העבר אין אפשרות להחזיר כסף. אני רואה בחומרה רבה את הניצול שעושה פלאפון בהוראת הקבע שניתנה לה למטרה אחרת על מנת להפיל בפח לקוחות ולהוציא מהם כספים על שרות שאינם רוצים בו ובטוח שלא היו עושים בו שימוש אם היו מיודעים על כך שהוא בתשלום. אבקשכם לפעול להפסקת השיטה הנלוזה הזאת תוך ניצול מעמד החברה בשוק. תודה מראש רפי ברויר
כספי סוג הנזק :
החזר כל הכספים שנגבו בסך 81.92 ש"ח פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה