פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב ביטול עסקה שהתבצעה לא בתנאים תקינים ויחס מחפיר ומזלזל מצד לא פחות מאשר מנהל המשמרת< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון לב העיר, נצרת עילית כתובת:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 18.2.13, אבי שהינו לקוח וותיק בחברתכם, פנה למרכז השירות שבנצרת עילית על מנת למסור את מכשירו לתיקון. תוך כדי השיחה עם נציג שירות בשם פאדי, אבי התעניין בתוכניות זולות יותר עבור שני מכשירים נוספים הקיימים במנוי. מדובר במכשירים פשוטים מאוד שבהם משתמשות אימי וסבתי (0503811566, 0509811566). תוך כדי השיחה אבי ציין שמכשירה של אימי אינו מתפקד כראוי. נציג המכירות הציע לאבי עסקה שבה הוא מוכן לתת לשני המנויים תוכנית מוזלת ושהעסקה כוללת החלפת מכשיר. בשלב זה נכנסה לשיחה גם מנהלת המשמרת בשם הילה. במהלך כשעה וחצי (בזמן שמכשירו של אבי היה בתיקון) שני הנציגים העמיסו אותו בפרטים ושכנועים שונים מדוע עסקה זו כל-כך משתלמת. אבי ששליטתו בשפה העברית מאוד מוגבלת מחד, וצניעותו ובישנותו שמנעו ממנו לבקש הסבר מנציג דובר רוסית מאידך, הבין כי מדובר בעסקה שבה אינו משלם על המכשירים ומשלם רק על דקות שיחה, ובכך השתכנע להסכים לעסקה עבור המכשיר לאימי ולסבתי (שמלכתחילה כלל לא התלונן עליו והמכשיר תקין לחלוטין). חשוב לי לציין שאבי היה בסניף במהלך כשעה וחצי היות והתלבט רבות, ובמהלך כל הזמן הזה לא הוצע לו כלל שנציג דובר רוסית יתרגם עבורו את פרטי העסקה. נוסף על כל אלה, בזמן סגירת העסקה נתנו לאבי רק את שני המכשירים ולא ניתן לו כל חוזה. מעבר לכך, עקב קשיי השפה, כאשר אבי נתן את מכשירו לתיקון, הוא אינו הבין כי עלולים לפרמט את המכשיר – וכך נוצר המצב שכל התמונות במכשירו (שמשמש כמצלמה) נמחקו. עקב העדר החוזה, לא היה באפשרותי לקרוא ולתרגם לאבי ברוסית מהם בדיוק פרטי העסקה עוד באותו היום, והצלחתי להגיע לסניף עצמו כדי לברר זאת רק ביום שישי (22.2.13), כשלא עבדתי. מהנציג שטיפל בי נודע לי כי אבי יחוייב כל חודש בסך של 30 ש''ח על כל אחד מהמכשירים למשך תקופה של 36 חודשים, ולא כפי שאבי הבין. כאשר תרגמתי את פרטי העסקה לאבי ברוסית, הוא החליט שברצונו לבטל את העסקה, וביום ראשון ה- 24.2.13 חזרתי עם המכשירים (באריזתם המקורית) לסניף. התחיל לטפל בי אותו נציג בשם פאדי שטיפל באבי ושכלל לא היה מוכן לשמוע כי אבי הבין לא נכון את פרטי העסקה. בשלב זה הוא קרא למנהלת המשמרת – הילה שנכחה בעת סגירת העסקה עם אבי. לצערי הרב, בשלב זה נפלתי על אוזניים אטומות, ולא אגזים אם אומר כי עוד לא נתקלתי בשום מקום בשירות כה מזלזל, מחפיר, פוגע וחוסר מקצועי. ברגע שהילה שמעה כי אבי לא הבין נכון את פרטי העסקה ואנו מבקשים לבטלה (בהתאם לחוק ביטול עסקה תוך שבועיים מיום סגירתה), היא לא נתנה לי להוציא משפט מפי, טענה כי דברה יחד עם פאדי במשך שעה וחצי עם אבי וכי אין שום מצב שהוא לא הבין נכון (אך יחד עם זאת היא לא טרחה במהלך השעה וחצי הללו לבקש מנציג דובר רוסית להסביר הכל לאבי – שהיה נמנע מבצוע העסקה לו היה מבין את כל פרטיה). לטענת הילה העסקה בוצעה בצורה תקינה ואין לה כל כוונה לבטלה היות ובוצע שימוש במכשירים – ופה חשוב לי להבהיר שני דברים: 1. היות ולא ניתן לאבי כל חוזה, לא היה באפשרותי לתרגם לו את פרטי העסקה כבר באותו הערב, אחרת כבר למחרת בבוקר הוא היה חוזר עם המכשיר לבטל את העסקה ולא היה מתבצע כל שימוש במכשירים. 2. השימוש היחיד שבוצע הוא כמה שיחות נכנסות לאחד המכשירים וכמה דקות שיחה בודדות מהמכשיר השני, ומאז ביקורי במרכז השירות ביום ראשון – לא בוצע כל שימוש נוסף במכשירים.
נוסף לכל אלה, הילה דאגה לציין בפניי כי '' לא היית נוכחת פה ביום שדברנו אם אביך ולכן את לא יכולה לדעת שאכן לא נתנו לו חוזה, אולי הוא לא לקח אותו או שכח אותו פה'' , במילים אחרות טענתה של הילה היתה שאבי שקרן, ומשקר כי לא קיבל כל מסמך. באותו מעמד הילה הציעה לי כי היא יכולה להדפיס לי עכשיו את החוזה, אך בפועל גם זה לא נעשה. כל השיחה התנהלה בצורה מאוד אגרסיבית מצד הילה שבקושי אפשרה לי לדבר ולנסות להסביר לה כי אבי אכן לא הבין אותה נכון, וגם שיחה בטלפון בין אבי לנציג פאדי כשאבי מנסה להסביר כי הוא הבין לא נכון, לא עזרה. זאת ועוד, הילה הציעה ''ברוב טובתה'' כי אבי (הנכה והנעזר להליכה בקביים) יגיע לסניף (למרות שיש לי יפוי כוח מלא במנוי) כדי להסתכל לה בעיניים ולהגיד לה כי באמת לא הבין נכון את פרטי העסקה. והדובדבן שבקצפת היה שבשלב מסויים תוך כדי נסיונותיי להסביר ולשכנע את הילה שאכן מדובר בחוסר הבנה, היא פשוט צעקה כי אינה מוכנה לשמוע יותר את השקרים שלי, הסתובבה והלכה.
אני חייבת לציין שבאותו רגע נחרדתי לגלות עד כמה מישהי שנמצאת במעמד של מנהלת משמרת בחברת פלאפון, ואמורה לייצג את החברה, נותנת שירות גס, מזלזל, חסר סבלנות, ומרשה לעצמה לקרוא ללקוחות וותיקים של החברה בשם שקרנים- בפניהם. אפילו הנציג פאדי נתן שירות הרבה יותר אדיב ומקצועי ואכן השתדל לעזור לעומת מנהלת המשמרת. כמישהי שעבדה בתפקיד מנהלת משמרת בעברי, איני מבינה איך יתכן ''שהשירות'' שקבלתי ממנהלת המשמרת שלכם היה כזה שהמילים ''שירות ואדיבות'' הינן מילים גסות מבחינתו. זה היה מצב אבסורדי שבו אבי, בן ה- 57 מואשם לראשונה בחייו כי הינו שקרן. לראשונה בחיי נחשפתי לכזה זלזול, אטימות, בוטות, חוצפה וחרפה מצד נותני שירות.
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה