פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לתיקון טלפון ע"ח הביטוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי פלאפון באוקטובר 2012 מדגם גלקסי S3, לאחר כחודש הטלפון נפל לכיור ונרטב, שלחתי אותו לתיקון וכמובן שסיפרתי שנפל למים ונרטב, במעבדה תיקנו לי אותו תמורת 700 ש"ח, לאחר מס' ימים החל הטלפון שוב להשתבש, חזרתי אולי 3 פעמים נוספות בגין אותה הבעיה בדיוק (המסך נכבה כל כמה ימים) לפני כשבועיים לערך הנחתי את הטלפון בטעינה ובבוקר הטלפון לא חזר לדלוק, שבתי לחברה בגין אותה הבעיה ונאמר לי שהטלפון מושבת ועליי לשלם שוב 700 ש"ח.
אני בטוחה כי בפעם הראשונה בה מסרתי את הטלפון לתיקון, הוא לא תוקן כיאות וכנראה הצטברה שם קורוזיה, ובנוסף, החשבונית שמגיעה אליי הביתה זה יותר ממה שאמרו לי שעליי לשלם בתחילה, זה כבר כמה חודשים שאני מקבלת חשבון מנופח, לפני דבריהם הסיבה היא גלישה מרובה לאינטרנט ובנוסף דמי ביטוח של 100 ש"ח עבור שני הטלפונים (שלי ושל בעלי) למרות שהבטיחו לי שהביטוח על הטלפון 3 חודשים בחינם
ואם תהיה לי בעיה בטלפון הם יעשו לי שוב ביטוח 3 חודשים בחינם.
חשוב לי לציין שמזה כחודש אני מטורטרת, חוזרת אליהם שוב ושוב ונופלת על אזניים ערלות.
כספי סוג הנזק :
תיקון הטלפון לאלתר או החלפה בחדש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה