פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותינו 2 קוים של פלאפון. לפני טיסה לחו"ל, ביקשנו מהמוקד הטלפוני להתחבר לעסקת פלאפון חו"ל מאחד המכשירים. מכיוון שלא היינו בטוחים שזה בוצע כמו שצריך ( הנציגה הנחתה אותי בשיחה כיצד לשנות את ההגדרות, אך מה שראיתי במכשיר לא תאם למה שהיא תיארה ונבע מדבריה שקיים סיכוי סביר שזה לא התבצע כמו שצריך), ולכן פנינו למרכז שירות בקניון מודיעין. שם הנציג הפרונטלי של פלאפון שיכנע אותנו לשנות את העסקה למכשיר האחר שברשותינו שהוא הסמארטפון, שמענו לעצתו וביקשנו לבטל את העסקה הטלפונית. נסענו לחול עם הסמארטפון, ובארץ גילינו שחוייבנו גם על המכשיר האחר שאיתו כאמור לא נסענו לחו"ל ולא בוצעה שום שיחה מחו"ל. ביקשנו זיכוי, ונאמר לנו שבגלל שנציג הפרונטלי לא תיעד את הבקשה לביטול אין באפשרותם לזכות אותנו. אז מדוע אני צריכה לשאת באחריות שהנציג לא תיעד את הבקשה, מדוע פלאפון זורקת את האחריות עלינו?? השתלשלות העניינים ברורה והעובדה שבאמת לא בוצעו שיחות מחול מהמכשיר מעידים על צדקתנו. אני לקוח של פלאפון כבר 14 שנים ואני מרגיש שמנסים לגנוב ממני כסף, ואם לא אקבל את כספי אפרד מפלאפון כלקוח, ואשקול פניה לבית דין לתביעות קטנות, סכום התביעה הינו על סכום של 150 שקלים שנילקחו ללא הצדקה
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה