פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עקיצה ע"י נציג מכירה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כחלק מעיסקת חבילה ניידתי את קו הטלפון שלי לחברת פלאפון אצל מוכר בשם אבירן בדוכן הנמצא בקניון רחובות.
לאחר הניוד התברר שהטלפון שברשותי לא מתאים לרשת ולכן רציתי לחזור לספק הקודם אך אבירן הציע לי לקנות טלפון פשוט של סמסונג (GT-S5511T) תמורת 100 שקל. נכון שזה מחיר נמוך וקצת מוזר, אבל לרגע לא חשדתי שהנציג מולי משקר לי, ובעידן התחרות של היום, פשוט חשבתי שפלאפון יוצאים מגדרם כדי להשיג לקוחות חדשים. למעשה אפילו קניתי טלפון נוסף לאשתי תחת אותם תנאים. לא קיימת אפשרות שלא הבנתי את המוכר נכון (אבל לא קיבלתי קבלה).
במהלך החודשים הבאים קיבלתי חשבוניות שהיו מעט גבוהות מהצפוי (ב 15-20 שקל לחודש) אך לא יצא לי לברר זאת מול החברה. כאשר לבסוף דיברתי עם נציג של פלאפון התברר לי כי אני משלם מחיר מלא על שני הטלפונים (כ-700 שקל כל אחד) בפריסה של 36 חודשים.
מכיוון שאני חתום על הטפסים הבהירו לי נציגי השרות כי אין אפשרות לבטל את העיסקה (בתוך כל הניירת של ניוד הקו וההצטרפות לפלאפון מופיע קופסה המסומנת ב-וי ובה ההתחייבות לתשלום).
משפחתי איננה במצב בו היא יכולה להרשות לעצמה הוצאה שכזו – בעיקר שבאחד הטלפונים אנו כלל לא משתמשים (אישתי לא אהבה את הטלפון ונשארה עם הטלפון הישן שלה). בנוסף, במחיר כזה אפשר למצוא טלפונים חכמים של סמסונג בשוק החופשי ולא צריך להתפשר על טלפון פשוט.
אני די בטוח שהעקיצה היא ע"י המוכר הספציפי. המוכר לא עורר כל חשד ומכך אני מסיק כי זו היא לא הפעם הראשונה שהוא מבצע עקיצה כזו ואני מניח שהוא לא היחיד. ניסיתי להגיע למנהל הישיר שלו אך הוא לא נמצא במקום באופן קבוע, לא ניתן להשיג אותו בטלפון ולמרות הבטחות מנציגת השרות לא קיבלתי את לוח הזמנים של נוכחותו במקום.
אני מפרסם זאת בכדי להזהיר – בידקו טוב את הניירת בתום ביצוע עיסקה עם פלאפון ובידקו את החשבוניות שלכם. הפנייה היא בעיקר למי שקנה טלפון זול אשר חלוקת תשלומים שלו על פני 3 שנים תבלע בתוך החשבונית.
אני, בכל מקרה, עוזב את פלאפון ולעולם לא אחזור. מבחינתי זו חברה שאיבדה את אמינותה.
כספי סוג הנזק :
הפסקת העסקה של הנציג פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה