פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ע"י נציג שירות וגביית קנס במרמה נושא התלונה:
ברסלב גל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
באר שבע, חיל הנדסה 2 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-17 לפברואר השנה ניגשתי למרכז השירות של חברת פלאפון בבאר שבע, במטרה לברר אם אוכל להשתחרר ממסלול לקוחות עסקיים/אסטרטגיים שאליו השתייכתי מטעם חברת מיג"ל (שבה עבד אבי עד כמה חודשים לפני כן, ועימה יש לפלאפון הסדר עסקי).
קיבל אותי נציג שירות בשם רועי מזוז אשר אמר לי במפורש - גם כאשר וידאתי איתו מספר פעמים - שאוכל לצאת מהמסלול העסקי ללא כל קנס יציאה.
לאחר שהובהר לי כי יציאה מן המסלול לא תגרור קנס, חתמתי על טופס יציאה מהמסלול.
למרבה הפתעתי ואכזבתי, לאחר כשבועיים הופיע בחשבון הבנק שלי חיוב בגין קנס יציאה מפלאפון בגובה 3,600 שקלים.
מאותו יום ואילך היני מתרוצץ בין גורמים שונים בפלאפון אשר מעבירים אותי מן האחד לשני, כשלבסוף פלאפון הודיעה לי כי החיוב הוא תקין ואני מחויב בתשלום הקנס.
כעת פלאפון שלחו לי התרעה לפני משפט.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
ביטול קנס היציאה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה